HU/EN
2023. október 10.

Teljesen új módszertannal és modellel újítja meg az RTL+ Light és RTL+ Active szegmenseit az őszre az RTL. Mostantól ráadásul 9 helyett már 17 szegmens választható az RTL-s kampányokhoz.

Több és jobb adat: hatékonyabb kampányok 

A felújított és új adatszegmensek lehetővé teszik, hogy hirdetőink még pontosabban érjék el célcsoportjaikat, így pedig a kampánycélok könnyebben elérhetőek.

A szegmensek között megtalálhatók az öltözködés, a divat és a celebhírek iránt érdeklődők, a legfrissebb technológiák iránt elkötelezettek éppúgy, mint a lelkes hírfogyasztók vagy éppen a kisállattartók. 2023 őszétől elérhető szegmenseink teljes listája:

  • Drive-Car,
  • Technology,
  • Beauty and Cosmetics,
  • Light tv viewer,
  • Fashion,
  • Gastro-Fastfood,
  • Homedecor,
  • News,
  • Business,
  • Pet Lovers,
  • Gastro-Cooking,
  • Shopping,
  • Entertainment,
  • Social Media Lovers,
  • Gamers,
  • Fit-Lifestyle-Sports,
  • Entertainment  
Biztos környezetben a márkája

Az instream videós hirdetésekre óriási az igény a magyar piacon is. A hazai VOD szolgáltatók nagy előnye, hogy hazai tartalmak mellé tudnak kiszolgálni hirdetéseket, és a tartalmi környezet is biztonságosabb. Éppen ezért felértékelődik a lokális tartalmak melletti „brand safe” környezetben való megjelenés lehetősége. Az RTL platformjain használt hirdetési formátumok pedig garantálják a magas láthatóságot és engagementet.  

Adattal előre!

Az RTL folyamatosan invesztál, fejleszt az adattechnológiai megoldásaiba. Meggyőződésünk, hogy a hirdetői piac számára a first party (kiadói) adatok nagyon hasznosak és óriási szerepük van a cookieless érában.   

A most fejlesztett új módszertannal és modellel már rövidtávon is hatékonyabb kampányokat, jobb kampánykiszolgálást biztosítunk partnereinknek.

Fejlesztéseinkkel folyamatosan a jobb kampányokért dolgozunk.  
Kérdésekkel, megrendeléssel, egyéb részlettekel kapcsolatban,  keresd kollegáinkat!