Az RTL Magyarország tavasszal is a legeredményesebb csatornacsalád nézettséget tekintve
Idén tavasszal az RTL Magyarország és a TV2 csoport közötti közönségarány-különbség 12,8 % pont főműsoridőben a 18-49 éves célcsoporton. 2017. március 1 - április 30. között (a 7 napos konszolidált adatokat figyelembe véve) a TV2 csoport közönségaránya 19,6%, míg az RTL Magyarországé 32,4% volt főműsoridőben.
2016-ban rengeteg újítás történt, így a TV2 csoport is számos új csatornát vezetett be a piacra, melynek köszönhetően élesedett a verseny. 2017 tavaszának első két hónapjában azonban egyértelműen kirajzolódott, hogy a két nagy kereskedelmi csatornacsalád nézettségi versenyében az RTL Magyarország 65%-kal több nézőt ültetett a képernyők elé főműsoridőben. Az RTL Magyarország zászlós hajója – az RTL Klub – is változatlanul az élen, a csatornát a nézők 17,3 %-a nézte idén tavasszal.
Ez pedig egy újabb mérföldkő a két csatornacsalád kiélezett versenyében.
Forrás: 2017.március-április, főműsoridő (19:00-22:59), 18-49 közönségarányok (SHR%) a 7 napos konszolidált adatok figyelembe vételével május 4-ig.