HU/EN
2016. február 16.

A legerősebb hazai kábelcsatorna, a Cool tovább tudott erősödni; 5,8 és 7,8%-os közönségarányt ért el egész napon és főműsoridőben! A hétvégi, Valentin napi filmek ez alkalommal még Cool sikerszériáknál, a Dr. Csontnál és az X-aktáknál is népszerűbbnek bizonyultak. A két leghíresebb klasszikus akciószínész legendával, Schwarzenegerrel és Stallone-val 3 éve debütált Szupercella c. film 12,6%-os közönségrészesedést ért el vasárnap este a Coolon. A szombat esti Valentin nap c. romantikus vígjáték nézettsége is kitűnt a kábel programok műsorkínálatából a maga 11,6%-os közönségrészesedés mutatójával. Említésre méltó a Cool keddi esti eredménye is: főműsoridőben a kiemelt célcsoport körében még az országos kereskedelmi TV2-nél is nézettebb volt a kábelcsatorna, köszönhetően az új X-akták sorozatnak (kedd főműsoridős közönségarány: Cool:7,3%; TV2: 6,9%)!

A Film+ (All day / prime SHR: 4,3% / 4,9%) a heti legnézettebb filmjét ugyancsak szombat este tűzte műsorára: Cristopher Nolan új Batman-sorozatának 3. része A sötét lovag: felemelkedés 7,9%-os közönségarányt  hozott a csatornának.

Az RTLII egész napos és főműsoridős SHR mutatója 2,0 és 2,1% lett. Szintén a Valentin napi esti film volt a csatorna favorit műsora: A szemfényvesztők c. krimi 3,6%-os közönségarányt ért el műsorsávjában.

 

  A nézettségi adatokat – ahol nem jelezzük külön – az RTL 3 kereskedelmileg legfontosabb, fiatal felnőtteket magába foglaló célcsoportjára (18-49 évesek), főműsoridőre vonatkozóan közöljük. Este és főműsoridő alatt a 19:00-22:59 közötti idősávot értjük. A műsorok nézettségénél az adott műsorszám napi nézettségét vesszük alapul, amely tartalmazza az élő, valamint a napon belül történő visszanézés nézettségi adatait is.  Heti átlagos főműsoridős közönségarány alapján a kereskedelmileg kiemelt  célcsoportban (18-49 évesek)