HU/EN

 

1. rész tartalma:

Oktatás

Mi kell a marketing, a reklám és az ügynökségi szakmának? Nagy a hiány, égető a probléma: hiányszakmák és hiányos képzések a felsőoktatásban és szakmai programokban.

Megszólalók:

- Faludi Péter – Havas Média (ügyvezető)

- Pajor Attila – GroupM (operatív vezető)

- Nagy Bálint – IBS (Marketing Tanszék vezető)

- Papp-Váry Árpád – Budapesti Metropolitan Egyetem-Üzleti, Kommunikációs és Turisztikai Kar (dékán)

- Szeder Péter – Fastbridge Hungary (account director)

- Novák Péter – Dentsu Aegis Network Hungary (vezérigazgató)

 

2. rész tartalma:

Konferencia

Mi kell a népnek? Médiás, ügynökségi, reklámszakembereket, szervezőket kérdeztünk arról, milyennek kellene lennie egy jó szakmai eseménynek. Mire kíváncsiak ők?

Megszólalók:

- Vérten Sándor – Porsche Hungaria Kft. (kommunikációs igazgató)

- Palocsay Géza – Schibsted Classified Media Hungary (ügyvezető igazgató)

- Barna Tamás – Republic Group (ügyvezető igazgató) (BrandFestival - elnök)

- Rókusfalvy Gábor – Roxer (ügyvezető igazgató)

- Szabó Mariann – Street Kitchen (tanácsadó)

- Schon Andras – Hello Baby (event sales directos)

Videók