1. rész tartalma:
Oktatás
Mi kell a marketing, a reklám és az ügynökségi szakmának? Nagy a hiány, égető a probléma: hiányszakmák és hiányos képzések a felsőoktatásban és szakmai programokban.
Megszólalók:
- Faludi Péter – Havas Média (ügyvezető)
- Pajor Attila – GroupM (operatív vezető)
- Nagy Bálint – IBS (Marketing Tanszék vezető)
- Papp-Váry Árpád – Budapesti Metropolitan Egyetem-Üzleti, Kommunikációs és Turisztikai Kar (dékán)
- Szeder Péter – Fastbridge Hungary (account director)
- Novák Péter – Dentsu Aegis Network Hungary (vezérigazgató)
2. rész tartalma:
Konferencia
Mi kell a népnek? Médiás, ügynökségi, reklámszakembereket, szervezőket kérdeztünk arról, milyennek kellene lennie egy jó szakmai eseménynek. Mire kíváncsiak ők?
Megszólalók:
- Vérten Sándor – Porsche Hungaria Kft. (kommunikációs igazgató)
- Palocsay Géza – Schibsted Classified Media Hungary (ügyvezető igazgató)
- Barna Tamás – Republic Group (ügyvezető igazgató) (BrandFestival - elnök)
- Rókusfalvy Gábor – Roxer (ügyvezető igazgató)
- Szabó Mariann – Street Kitchen (tanácsadó)
- Schon Andras – Hello Baby (event sales directos)