1. rész tartalma:
TOP reklámarcok
Sok milliós vagy akár több tízmillió dolláros szerződések sem riasztják vissza a márkákat attól, hogy topsztárokkal dolgozzanak együtt. A Brandmánia Párizsban járt utána a topsztárok és a márkák viszonyának.
Megszólalók:
- Gal Gadot – színésznő
- Ament Amarilla - Huawei Technologies Hungary (marketing vezető)
- Pantl Péter - Hell Energy (marketing igazgató)
- Oláh Ildikó - Adidas Magyarország (sportmarketing vezető)
-Bárdos Balázs – Nike Hungary (sportmarketing menedzser)
2. rész tartalma:
Sajátmárkás termékek
A sok ezer milliárd forintos kereskedelmi piacon több száz milliárdos forgalommal bírnak a saját márkás termékek.
Egyre növekszik a piac, annak mentünk utána, hogy különféle szektorokban milyen is ez az expanzió és hogyan mozgatja mindez a piacot.
Megszólalók:
- Herczeg Lilla - Decathlon (vállalati kommunikációs vezető)
- Kanyó Roland - dm Kft. (marketing és PR-menedzser)
- Maczelka Márk - SPAR Magyarország (kommunikációs vezető)
- Czinder Orsolya - Modell & Hobby (marketing vezető)
- Kurucz Péter - Nielsen Piackutató Kft. (kereskedői kapcsolatok igazgató)
- Varga Eszter - TESCO-Global Áruházak (külső kommunikációs menedzser)