1. rész tartalma:
Celebek és márkák viszonya – influencerek és a forgalomgenerátorok – hogyan is működik a kiválasztás, együttműködés a hagyományos és a digitális csatornákon? Mi a jövő?
Megszólalók:
- Schiwert Takács Laszlo – RTL Magyarország (marketing es Kommunikációs igazgató)
- Kis Ramóna - Műsorvezető
- Csobot Adél - Énekes
- Amett Amarilla - Huawei Magyarország (kommunikációs vezető)
- Palkó András - Heineken Magyarország (marketing igazgató)
- Kadlok Nelli - Rossman Magyarország (PR manager)
- Győri Abigél - Henkel Magyarország (brand manager)
2. rész tartalma:
Munkavállalói élmény fontossága. Egy friss nemzetközi felmérés szerint, a nagyvállalatok sem túl jók a munkavállalói élmény kialakításában, pedig a munkaerőhiányos környezetben, az Y és a Z generáció belépésével, a digitális forradalom közepén, hatalmas jelentőség van a munkavállalói élménynek.
Megszólalók:
- Dan Riley – Aon Hewitt (tulajdonos)
- Bakos Réka - Aon Magyarország (vezető tanácsadó)
- Kreiter Eva - Dreher sörgyár (HR igazgató)
- Szentpéteri Boglárka - Microsoft Magyarország (HR igazgató)
- Marton Katalin - Praktiker Magyarország (HR igazgató)