HU/EN

 

1. rész tartalma:

Celebek és márkák viszonya – influencerek és a forgalomgenerátorok – hogyan is működik a kiválasztás, együttműködés a hagyományos és a digitális csatornákon? Mi a jövő?

Megszólalók:

- Schiwert Takács Laszlo – RTL Magyarország (marketing es Kommunikációs igazgató)

- Kis Ramóna - Műsorvezető

- Csobot Adél - Énekes

- Amett Amarilla - Huawei Magyarország (kommunikációs vezető)

- Palkó András - Heineken Magyarország (marketing igazgató)

- Kadlok Nelli - Rossman Magyarország (PR manager)

- Győri Abigél - Henkel Magyarország (brand manager)

 

2. rész tartalma:

Munkavállalói élmény fontossága. Egy friss nemzetközi felmérés szerint, a nagyvállalatok sem túl jók a munkavállalói élmény kialakításában, pedig a munkaerőhiányos környezetben, az Y és a Z generáció belépésével, a digitális forradalom közepén, hatalmas jelentőség van a munkavállalói élménynek.

Megszólalók:

- Dan Riley – Aon Hewitt (tulajdonos)

- Bakos Réka - Aon Magyarország (vezető tanácsadó)

- Kreiter Eva - Dreher sörgyár (HR igazgató)

- Szentpéteri Boglárka - Microsoft Magyarország (HR igazgató)

- Marton Katalin - Praktiker Magyarország (HR igazgató)

Videók