HU/EN
2020. augusztus 27.

Bár még nem ért véget, a 2020-as év mégis minden piaci részvevő számára igen megterhelő és bizonytalan évet hozott. A Covid-19 vírus berobbanásának és a korlátozó intézkedések hatására az elmúlt 6 hónap kihívásokkal teli időszakot hozott, azonban az R-time még egy ilyen viharos időszakban is meg tudta őrizni piacvezető szerepét a kiemelt célcsoporton (A18-49), all day-ben és főműsoridőben is.

A fő vetélytárssal szembeni versenyben voltak jobb és rosszabb időszakok, azonban a számok magukért beszélnek, bármennyire is volt olykor szoros a verseny, a kereskedelmileg legfontosabb 18-49-es célcsoportban, 2020. január 1. és szeptember 20. között átlagosan 42,4%-os eredményt tudhat magáénak az R-time all day-ben, míg prime time-ban ez az arány már 44,9%.

Továbbá, a gyorsan változó piaci helyzetre reagálva, túlteljesítés és puffer képzés helyett a reklámpercek tartalékolására került sor, alkalmazkodva a kereslethez.

Ahogy az elmúlt években is megszokhatták a hirdetők, az R-time megtesz mindent azért, hogy a hirdetők kampányai megrendelés szerint teljesüljenek, így az RTL Magyarország a 2020-as év hátralévő részére is igen erős, már bizonyított műsorokkal készül. Ennek első elemei már augusztus elejétől meghatározzák az RTL Klub hétköznap esti műsorstruktúráját, mely segítségével az R-time rugalmas reagálást biztosít a gyorsan változó piacon, valamint magabiztos kampánykezelést garantál mind TV-ben, mind az online platformokon.

Így bármilyen erős is lesz a kereslet ősszel, az R-time hirdetői biztosak lehetnek abban, hogy meglepetések helyett, a várt kampány eredményeket kapják majd.

Forrás: Nielsen Közönségmérés. Közönségarány (SHR%), teljes nap (02:00 – 25:59) és főműsoridő (19:00 - 22:59), 18-49 évesek konszolidált vendég adatokkal.

Időszak: 2020 január 1. – 2020. szeptember 20. Lehívás ideje: 2020. szeptember 21.