Új hirdetőinknek

“Tévé, a valóban elérhető médium”

Az r-time egyedülálló tematikus csatorna- és online portfólióval rendelkezik a piacon.

Csatornakínálatában az RTL Klub, az RTL II, Cool, Film+, Film+2, Sorozat +, RTL+, Muzsika TV, Discovery Channel, AXN, valamint a Life és Ozone Network csatornák reklámfelületei érhetőek el.

Ez a portfólió, és az ennek köszönhető szakmai tudás teszi lehetővé, hogy az r-time munkatársai testreszabott és költséghatékony megoldási javaslatokat nyújtsanak a legkülönfélébb célcsoportok eléréséhez.

A széleskörű csatornaválaszték lehetővé teszi, hogy mind a szerényebb, mind a nagyobb kommunikációs költségvetéssel rendelkező vállalatok is megtalálják a számukra megfelelő megoldást egyetlen kereskedőház keretein belül.

Ha felkeltettük érdeklődését, csatornáinkkal és megoldásainkkal kapcsolatos részletes információkért kattintson.

Ha gyakorlati kérdésekben szeretne segítséget kapni, akkor az Ön számára készítettük „Hirdetési útmutató” című anyagunkat, és összeállításunkat a „Gyakran ismételt kérdések”-ről.

Amennyiben további kérdése merülne fel, vagy testreszabott ajánlatra lenne szüksége, kollegáink segíteni fognak Önnek.

Kollegáink elérhetőségei:
Horváth Zsuzsanna / 382-8556 e-mail küldés
Szatmári Viktória / 382-8515 e-mail küldés
Végh Balázs / 382-8567 e-mail küldés
Bognár Tamás / 382-8536 e-mail küldés
 

CsatolmányTípusMéret
Technikai specifikáció 2016PDF3.88 MB
Adserver Technikai SpecifikációPDF215.24 kB
11 tény a tévérőlPDF219.25 kB
Mi nézzük, ők mérik. A televíziós nézettségmérés módszereiPDF246.27 kB
Hogyan mérik a tévéreklámot? Kampányhatékonysági mutatókPDF230.49 kB
Sikerrel vágtak bele a tévézésbe (Computer Outlet Kft. esettanulmány)PDF226.82 kB
A nap ajánlata - egyedi kommunikációs megoldásPDF146.53 kB
Fotókból is készülhet televíziós hirdetésPDF243.06 kB
Tematikusra hangolvaPDF180.05 kB
Középpontban a Nők! - a hirdetők számára egyre fontosabb célcsoport elérésePDF464.33 kB
Televíziós kampánytervezés lépéseiPDF193.73 kB
A TV és internet nem riválisokPDF145.88 kB