Bannerek

2.1.1.1.1. Header (960x250 pxl)

A klasszikus superbanner formátum átgondolt változata, melyet pozíciója miatt tartunk erősnek és sikeresen alkalmazhatónak. Helye kiemelt, az oldal felső harmadában, legfelül található. Formai követelményei alapján a bannerek közé soroljuk. Lehet gif és flash file is a kreatív.

2.1.1.1.2. Superbanner (728x90 pxl)

Klasszikus, egyszerű megjelenési forma, mely közkedvelt a hirdetők körében. Népszerűségét a költséghatékony kreatívnak, a kis fájlméretnek valamint a jól pozícionált elhelyezésnek köszönheti. Helye az oldal felső harmadában található. Alkalmas információ, imagejellegű valamint árkommunikációs üzenetek közvetítésére. Fizetési konstrukciói alapján lehet időszakos megjelenésű AV alapon, fix megjelenésű, valamint átkattintás alapú. Lehet gif és flash file is a kreatív, ami lehetővé teszi a finom színátmenetek alkalmazását, valamint a folyamatos mozgás megvalósítását is.  

2.1.1.1.3. Middle superbanner (960x120 pxl)

A klasszikus superbanner formátum átgondolt változata, melyet pozíciója miatt tartunk erősnek és sikeresen alkalmazhatónak. Helye kiemelt, a címoldali ajánló box alatt található, az oldal közepén. Értékesítési stratégiánk szerint fix alapon, címlapokon tervezünk vele és egy-egy napos, intenzív kampányokhoz javasoljuk. Formai követelményei alapján a bannerek közé soroljuk. Lehet gif és flash file is a kreatív.

2.1.1.1.4. Lenyíló superbanner (728x90->728x200 pxl)

A klasszikus superbanner formátum átgondolt változata, amely a kinyílás, lenyílás által válik különlegessé. Helye kiemelt, az oldal felső harmadában található. Formai követelményei alapján a bannerek közé soroljuk, itt azoban tervezni kell a lenyílás időtartamával és a bezáró funkcióval is.

A hirdetés naponta kétszer nyílik le automatikusan, közvetlenül a betöltődést követően, letolva az adott oldal tartalmát. 8 másodperc után a banner automatikusan bezáródik, de kattintással újra kinyitható. Minden további látogatáskor kattintásra aktiválható. Kinyílt állapotban bezárható.

2.1.1.1.5. Billboard (300x250 pxl)

Klasszikus, egyszerű megjelenési forma, mely közkedvelt a hirdetők körében. Népszerűségét a költséghatékony kreatívnak, a kis fájlméretnek valamint a jól pozícionált elhelyezésnek köszönheti. Általában az oldal jobb hasábjában jelenik meg. Alkalmas információ, imagejellegű vagy árkommunikációs üzenet közvetítésére. Fizetési konstrukciói alapján lehet időszakos megjelenésű AV alapon, fix megjelenésű, valamint átkattintás alapú. Lehet gif és flash file is a kreatív, ami lehetővé teszi a finom színátmenetek alkalmazását, valamint a folyamatos mozgás megvalósítását is. 

2.1.1.1.6. Halfpage (300x600 pxl)

A billboard formátum “nagytestvére”, pozícióját tekintve megegyeznek egymással, méretét tekintve azonban a half page sokkal nagyobb teret hagy a hirdetői fantáziának, ennek köszönhetően a kreatívok átkattintási aránya is jóval magasabb. Általában az oldal jobb hasábjában jelenik meg. Alkalmas információ, imagejellegű valamint árkommunikációs üzenetek közvetítésére. Fizetési konstrukciói alapján lehet időszakos megjelenésű AV alapon, valamint fix megjelenésű. Lehet gif és flash file is a kreatív, ami lehetővé teszi a finom színátmenetek alkalmazását, valamint a folyamatos mozgás megvalósítását is.

2.1.1.1.7. Roadblock (600x360 pxl)

Nagyméretű formátum, mely pozícióját tekintve az oldal alsó harmadában található. Alkalmas információ, imagejellegű valamint árkommunikációs üzenetek közvetítésére. Fizetési konstrukciói alapján lehet időszakos megjelenésű AV alapon, valamint fix megjelenésű. Lehet gif és flash file is a kreatív, ami lehetővé teszi a finom színátmenetek alkalmazását, valamint a folyamatos mozgás megvalósítását is.

2.1.1.1.8. Footer (960x120 pxl)

Keskeny banner, ami az oldal alsó harmadában, legalul foglal helyet. Költséghatékony megjelenési forma, amelynek eredményessége a megjelenések gyakoriságával növelhető. A footer a vizuális bevésődést segíti, kiegészíti, ismétli azokat a kampányelemeket, amikkel más formában már találkozott a felhasználó. Lehet gif és flash file is a kreatív, ami lehetővé teszi a finom színátmenetek alkalmazását, valamint a folyamatos mozgás megvalósítását is.

2.1.1.1.9. Overlay megjelenés

Olyan banner formátum, ami a videós tartalom felett jelenik meg. Pozíciója oldalaink szerint változó lehet, vagy a spot alsó harmadában, vagy a szpot felső harmadában jelenik meg. A kreatív megjelenésének időtartama, rendszerint 8-10 másodpercben meghatározott.

2.1.1.1.10. Layer (toplayer,  500x500 pxl)

Nagyméretű, rendkívül jól pozícionált formátum, melynek átkattintási aránya a bannerek közül magasan kiemelkedik. Formája nem korlátozott, maximális mérete 500*500 pxl. Lehet gif és flash file is a kreatív, ami lehetővé teszi a finom színátmenetek alkalmazását, valamint a folyamatos mozgás megvalósítását is. A kreatív megjelenésének időtartama rendszerint 8-10 másodpercben meghatározott. A hirdetés napi kettes frequency-vel jelenik meg.

 

Technikai specifikáció