Spot

A reklámszpotok a televízióban az ún reklámbreakekben kerülnek elhelyezésre.
Az r-time brand alá tartozik nem csak az RTL Klub, de számos más csatorna (Cool, Film+, RTLII, Film+2, RTL+, Sorozat+, Muzsika Tv, Comedy Centrál, Paramount Channel, RTL Spike, Nickelodeon, Nick Jr., Viva, AMC, Sport1, Sport2, Film Café, Film Mánia, Spektrum, Spektrum Home, Paprika Tv, Minimax, Life Network, Ozone Network) is, ezért egy adott megbízás során átfogó, a célcsoport több oldalról történő elérését biztosító javaslatot tud adni a reklámidő minél jobb kihasználására - természetesen a kitűzött célok ismeretében.

Széles kábelcsatorna portfóliónk révén, már így is számos tematikus és speciális célcsoporthoz szóló televíziócsatornát képviselünk a magyar piacon. A reklám visszaidézések eredményessége nagyon sok tényezőtől függ, de adott csatornán a programkörnyezet, a breakek hosszúsága vagy akár a csatorna image-e is erősítheti a reklámok visszaidézést, mint korábbi kutatásaink bizonyítják.

.