HU/EN
2016. február 8.

A Cool, a hazai kábelpiac vezető szereplője ezúttal 5,5 és 6,7%-os közönségarányt ért el teljes napon és főműsoridőben. A vadonatúj részekkel futó X-akták sikere lankadatlan: a kedd esténként jelentkező misztikus krimi most is kiemelkedő, 12,7%-os közönségarányt ért el a kereskedelmi célcsoportban.

A Film+ (All day / prime SHR: 4,5% / 4,8%) top filmje szintén kedd este került képernyőre: a Kolibri-kód (2013) c. akciófilm 6,7%-os közönségrészesedét ért el műsorsávjában.

Az RTLII tovább erősödött: egész napos és főműsoridős közönségrészesedés mutatója 2,1 és 2,5% lett. A hét utolsó és egyben legeredményesebb estéjén 4,7%-os közönségarányt sikerült elérnie. A hétzáró sikereket a csatornán először bemutatott Barátság extrákkal c. romantikus vígjáték (SHR: 5,8%), majd a 10-kor jelentkező közkedvelt sajátgyártású szórakoztató műsor, a Heti Hetes (SHR: 4,4%) hozta.

 

Forrás: Nielsen Közönségmérés. A nézettségi adatokat – ahol nem jelezzük külön – az RTL3 kereskedelmileg legfontosabb, fiatal felnőtteket magába foglaló célcsoportjára (18-49 évesek), főműsoridőre vonatkozóan közöljük. Este és főműsoridő alatt a 19:00-22:59 közötti idősávot értjük. A műsorok nézettségénél az adott műsorszám napi nézettségét vesszük alapul, amely tartalmazza az élő, valamint a napon belül történő visszanézés nézettségi adatait is.
Heti átlagos főműsoridős közönségarány alapján a kereskedelmileg kiemelt célcsoportban (18-49 évesek)