2016. január 19.

A legjobb teljesítményét nyújtotta fennállása óta a 2. héten az RTL+: 1.7 %-os közönségarányt zsebelt be a kereskedelmileg fontos 18-49-es célcsoporton.

A csúcsteljesítmény központjába az Alkonyat-sorozat első három epizódja állt, ami szombaton és vasárnap is remekül szerepelt. A képzeletbeli dobogó első helyére a vasárnap délutáni Twilight Saga – Újhold került, ami 6.2 %-os közönségarányt tudhatott magáénak. Majd a szombaton futó első rész, az Alkonyat következett 4.2 %-os közönségaránnyal. A vasárnapi Twilight Saga – Napfogyatkozás viszont 3.6 %-kal a negyedik helyre kényszerült, mivel a csatorna örök klasszikusa, az Egy rém rendes család keddi epizódja megelőzte azt.

A csatorna 2011. januárjában indult Prizma TV néven, majd 2014. májusában arculatváltáson esett át és RTL+ néven folytatta pályafutását. A profil megújítása hasznosnak bizonyult több szempontból is a csatornára nézve, egyrészt az eddigi legnézettebb hetét hozta az előző hét, másrészt a tavalyi év azonos időszakában produkált eredményéhez képest is javított a csatorna. Amíg tavaly a 2. héten 1,2 %-os közönségarányt ért el a kereskedelmileg fontos 18-49-es célcsoporton, addig idén már 1.7 %-ot, ami 70 %-os növekedést jelent.
 

Forrás:Nielsen Közönségmérés. A nézettségi adatokat – ahol nem jelezzük külön – az RTL+ kereskedelmileg legfontosabb, fiatal felnőtteket magába foglaló célcsoportjára (18-49 évesek), főműsoridőre vonatkozóan közöljük. Este és főműsoridő alatt a 19:00-22:59 közötti idősávot értjük. A műsorok nézettségénél az adott műsorszám napi nézettségét vesszük alapul, amely tartalmazza az élő, valamint a napon belül történő visszanézés nézettségi adatait is.