2016. május 2.

A két legsikeresebb kábelcsatorna egész napos közönségarány mutató alapján azonos teljesítményt mutatott a 17. héten: a Cool és a Film+ 5,1 %-os eredményt ért el a kiemelt értékesítési célcsoporton.

A Film+ főműsoridős részesedése (SHR) 5,9%. A filmcsatorna legnézettebb filmje a vasárnapi esti Én a robot c. akciófilm, aminek sikerét a vele szemben futó rivális csatorna népszerű szórakozató show-ja sem tudott számottevően gyengíteni. (SHR: 6,6%) A legnézettebb kábel műsort ezúttal a Cool vetítette: A hétfő esti Mentalista epizód 7,3 %-os közönségarányt ért el.

Az RTLII ez alkalommal is eredményes hetet zárt és megőrizte 2% fölötti részesedését (All day / prime SHR: 2,0% / 2,2%). A csatorna a héten 3 műfajban is villantott: a hétköznap este jelentkező Hagyjál főzni! c. családi gasztro-vetélkedő csütörtöki epizódja volt a csatorna heti favorit műsora 4,6%-os közönségarányával. Egy hajszállal alacsonyabb, 4,7%-os közönségaránnyal debütált a humorban utazó Showder Klub újabb epizódja hétfőn késő este. Igen nagy számú focirajongó nézősereget ültetett a képernyők elé az Európa Liga labdarúgó mérkőzés csütörtöki közvetítése is: Villareal CF és Liverpool FC elődöntő 3,6%-os közönségarányt el.

 

 

Forrás: Nielsen Közönségmérés. A nézettségi adatokat – ahol nem jelezzük külön – az RTL3 kereskedelmileg legfontosabb, fiatal felnőtteket magába foglaló célcsoportjára (18-49 évesek), főműsoridőre vonatkozóan közöljük. Este és főműsoridő alatt a 19:00-22:59 közötti idősávot értjük. A műsorok nézettségénél az adott műsorszám napi nézettségét vesszük alapul, amely tartalmazza az élő, valamint a napon belül történő visszanézés nézettségi adatait is.
Heti átlagos főműsoridős közönségarány alapján a kereskedelmileg kiemelt célcsoportban (18-49 évesek)