2016. október 19.

Szoros versenyben a Film+-al, de a Cool lett a 42. hét legnépszerűbb kábelcsatornája (All day / Prime: 4,5 / 5 % SHR). Heti toplistájának első három helyezettje közvetlenül az RTL Klub után és a TV2 előtt a legnézettebb műsorok voltak. A szombati Nagyfiúk című amerikai vígjáték 8 %-os közönségarányt zsebelt, a keddi egymást követő Dr. Csont és a Gyilkos elmék pedig 7,6 és 8,3 %-on zárt a 18-49 évesek körében. Ezekkel az eredményekkel nem csak a hét, hanem a hónap legnézettebb filmje és sorozatai is lettek egyben.

Hét napból hatszor a Film+ felé billent a mérleg a Mozi+-al szemben (All day / Prime: 4,4 / 4,6 % SHR). Eredményeivel hasított az RTL3 filmeket kínáló csatornája. Bruce Willis vitte a prímet a hétfőn műsoron lévő klasszikusával, Az utolsó cserkésszel (5,8 % SHR), de az amerikai színész népszerű volt kedden is az Árral szemben című akciófilmjével, ami 6,1 %-os közönségaránnyal a toplista harmadik helyezettje lett a szintén keddi Dupla dinamit után (6,2 % SHR).

Az RTLII ezúttal teljes napot nézve ugyan a negyedik helyen zárt, viszont főműsoridőben elcsípte a dobogó harmadik fokát (All day / Prime: 3,4 / 3,6 % SHR). Töretlen az érdeklődés a csatorna saját gyártású valóságshowja, a ValóVilág powered by BigBrother után, ami a műsor egészét tekintve 6,5 %-os közönségarányon áll a kiemelt kereskedelmi célcsoporton. A heti sorrendet nézve pedig a ValóVilág powered by BigBrother után a Showder Klub végzett a második helyen, legnézettebb része a keddi volt 4,8 %-os közönségaránnyal, amit a hétfői BeleValóVilág követett 6,8 %-kal.

 

Forrás: Nielsen Közönségmérés. A nézettségi adatokat – ahol nem jelezzük külön – az RTL3 kereskedelmileg legfontosabb, fiatal felnőtteket magába foglaló célcsoportjára (18-49 évesek), főműsoridőre vonatkozóan közöljük. Este és főműsoridő alatt a 19:00-22:59 közötti idősávot értjük. A műsorok nézettségénél az adott műsorszám napi nézettségét vesszük alapul, amely tartalmazza az élő, valamint a napon belül történő visszanézés nézettségi adatait is.
Heti átlagos főműsoridős közönségarány alapján a kereskedelmileg kiemelt célcsoportban (18-49 évesek)