HU/EN
2018. március 20.

A Viacom budapesti kreatív és marketing csapata nyerte a legtöbb aranyat idén a szórakoztatóipar legkiemelkedőbb kampányait díjazó Promax európai kreatív verseny nemzetközi mezőnyében. A március 13-ai római díjátadó gálán összesen hat arany- és két ezüstdíjat vehettek át a közelmúltban készült imázskampányok és műsorajánlók elismeréseként. A megmérettetésen a Paramount Channel bizonyult a legeredményesebbnek: az elnyert hat aranydíjból öt kapcsolódik a filmcsatornához.

Az iparági és kreatív vezetőkből álló zsűri három arannyal jutalmazta a  Paramount Channel „Milliónyi döntés” című imázskampányát , az Általános márka kampány, a Legjobb integrált marketing kampány és a Tévécsatorna plakát kategóriákban. 

A Paramount Channelen sugárzott  Kill Bill hétvége imázskampányát  és a  Keresztapa trilógia műsorajánlóját  is a legjobbnak értékelték a maguk műfajában. Emellett még a Comedy Central Family „Pixel család” csatornaazonosítói is aranyat értek. Ezüst díjjal ismerték el a Keresztapa trilógia promójának vágási technikáját, illetve a Comedy Centralnak készített  „Eric Cartman vs Csőre Gábor”  ajánlót.