HU/EN
2016. november 4.

Bár a kábeltelevíziók dobogójának legfelső fokáról lecsúszott a Cool a héten, de az ezüstérem is szépen csillog (All day/Prime SHR: 4,1 / 4,3 %).  Főműsoridőt és teljes napot tekintve is háromszor zsebelte be a legnézettebb kábeltévének járó címet a héten, sőt a nézők kedvenc külföldi sorozata is a csatorna nevéhez fűzhető. Az említett kedvenc sorozat nem is lehetett más, mint a Dr. Csont, keddi része 6,2 %-os közönségarányt hozott. A sort filmek követték: a hosszú hétvége első napján, szombaton 5,7 %-ot tudhatott magáénak a Másnaposok 2. része, de a pénteki Ha maradnék című amerikai filmdráma is kiválóan teljesített a maga 6,4 %-ával.

A Film+ egész heti (All day/Prime SHR:  3,8 / 4,3 %) eredményei alapján a harmadik helyen végzett, főműsoridőben háromszor, egész napot nézve kétszer vált a héten a legnépszerűbb csatornává. A csütörtökön műsoron lévő Feláldozhatók 3. és a szerdai Szemfényvesztők című mozi 8,7 és 7,3 %-os közönségarányaival a legnézettebb kábeles filmek voltak idősávjukban. Az országos lefedettséggel rendelkező TV2-nél is erősebben végeztek.

Az RTLII csatorna egész heti eredménye All day/Prime SHR: 3,4 / 3,9 % volt, a saját gyártású produkciók ezúttal is magasan a legnézettebbek voltak. A ValóVilág powered by BigBrother keddi része volt a legnépszerűbb 8,3 %-os közönségaránnyal, de a héten futott adások közül idősávjában ötször erősebbnek bizonyult a TV2-nél is. A Showder Klub is kiválóan teljesített, ezúttal a keddi része vitte a prímet 6,1 %-os eredményével.

 

 

Forrás: Nielsen Közönségmérés. A nézettségi adatokat – ahol nem jelezzük külön – az RTL3 kereskedelmileg legfontosabb, fiatal felnőtteket magába foglaló célcsoportjára (18-49 évesek), főműsoridőre vonatkozóan közöljük. Este és főműsoridő alatt a 19:00-22:59 közötti idősávot értjük. A műsorok nézettségénél az adott műsorszám napi nézettségét vesszük alapul, amely tartalmazza az élő, valamint a napon belül történő visszanézés nézettségi adatait is.
Heti átlagos főműsoridős közönségarány alapján a kereskedelmileg kiemelt célcsoportban (18-49 évesek)