2016. április 26.

Ezúttal is a Film+ foglalja el a képzeletbeli dobogó első helyét a kábelcsatornák között kimagasló, 5,6/5,7%-os egész napos / főműsoridős közönségarány mutatójával.

A csatorna heti top filmje, a Szupercella 9,6%-os közönségrészesedést ért el a kiemelt értékesítési célcsoportban.

A Coolnak is sikerült a héten elérnie az 5%-os közönségarányt (All day/ Prime SHR: 5,0/5,4 %). Ráadásul sikerszériáinak köszönhetően a legnézettebb kábelprogramok is a csatornához köthetők: a szerda esti Dr. Csont (SHR: 10,4%) és az azt követő CSI epizódok (12,1%) még a rivális TV2 e sávban futó filmjét is magabiztosan túlszárnyalták.

Az RTLII ezen a héten is növelni tudta nézőtáborát (All day / prime SHR: 2,5%). Az e hónapban indult saját gyártású Hagyjál főzni! széria átlagosan 3,9%-os közönségarányt produkált hétköznap főműsoridőben, és a legnézettebb hétfői epizód elérte a 4,8%-ot. Bár nézőszámban egy picit elmaradt ettől, de kiemelendő még a szintén hétfő esténként, vadonatúj részekkel jelentkező „házi készítésű” RTL-es standup show, a Showder Klub is: a szórakoztató műsor ezúttal 5,8%-os közönségarányt mondhat magáénak a hétfő késő esti nézőtáborból.

 

Forrás: Nielsen Közönségmérés. A nézettségi adatokat – ahol nem jelezzük külön – az RTL3 kereskedelmileg legfontosabb, fiatal felnőtteket magába foglaló célcsoportjára (18-49 évesek), főműsoridőre vonatkozóan közöljük. Este és főműsoridő alatt a 19:00-22:59 közötti idősávot értjük. A műsorok nézettségénél az adott műsorszám napi nézettségét vesszük alapul, amely tartalmazza az élő, valamint a napon belül történő visszanézés nézettségi adatait is.
Heti átlagos főműsoridős közönségarány alapján a kereskedelmileg kiemelt célcsoportban (18-49 évesek)