2016. április 12.

A kábelcsatornák között a Film+ volt - egy hajszállal a Cool előtt - a legeredményesebb: átlagos napi közönségarány mutatója 4,8%, főműsoridőben pedig 5,3% volt. A heti top kábel filmet is a Film+ adta: a Red 2. c. akcióvígjáték 7,5%-os közönségrészesedést ért el szombat esti műsorsávjában.

A filmcsatornát a Cool követi a kábelcsatornák rangsorában: napi és főműsoridős közönségaránya 4,7 és 5,2% lett. A Cool-on ez alkalommal a Dr. Csont széria vitte a pálmát, a szerda esti epizód 7,6%-os közönségarányt ért el a fő értékesítési célcsoporton.

Az RTLII a 14. héten mind teljes napon, mind főműsoridőben számottevően erősödött (All day / prime SHR: 2,2%). Köszönhette ezt a héten startoló új saját gyártású produkciójának, a Hagyjál főzni! c. főzőműsornak. A hétköznap este fél 9-kor (kivéve az Európa Liga mérkőzések közvetítésnek napján: ekkor 20h-kor) jelentkező műsor 3%-os közönségarányt ért el átlagosan, és a legnézettebb keddi epizód lett a csatorna heti top programja 4,1%-os eredménnyel (SHR)! Említésre méltó még a csütörtök esti Európa Liga közvetítés: a Borussia Dortmund – Liverpool mérkőzés, mely kicsit szerényebb nézőszámmal, de ugyanekkora közönségarány mutatóval (4,1%) erősítette a csatorna nézettségi teljesítményét.

 

Forrás: Nielsen Közönségmérés. A nézettségi adatokat – ahol nem jelezzük külön – az RTL3 kereskedelmileg legfontosabb, fiatal felnőtteket magába foglaló célcsoportjára (18-49 évesek), főműsoridőre vonatkozóan közöljük. Este és főműsoridő alatt a 19:00-22:59 közötti idősávot értjük. A műsorok nézettségénél az adott műsorszám napi nézettségét vesszük alapul, amely tartalmazza az élő, valamint a napon belül történő visszanézés nézettségi adatait is.
Heti átlagos főműsoridős közönségarány alapján a kereskedelmileg kiemelt célcsoportban (18-49 évesek)