2016. május 31.

A hét eleji zivatarokkal tarkított időjárás a televízió elé vonzotta a nézőket, akik előszeretettel választották az RTL3 csatornáit.

A Film+ a 21. héten is remekelt, a kábel csatornák legeredményesebbje lett 5,5 %-os teljes napi és 5,8 %-os főműsoridős eredményeinek köszönhetően. Legnézettebb filmje A csontember lett, amit hétfő este vetített a csatorna. Az amerikai akcióthriller Angelina Jolie és  Denzel Washington  főszereplésével és 8,6 %-os közönségarányával a konkurens TV2 hasonló műsorsávjában lévő műsorát is jócskán megelőzte.

A kábelcsatornák második helyezettje a Cool lett, aki a héten 4,8 % / 5,4 %-os (all day/prime) közönségaránnyal zárt. Legerősebb napja a kedd volt, amikor is a nézők 9,2 %-a választotta a csatorna kedvencét, a Dr. Csontot. Ezzel az eredménnyel a méltán népszerű sorozat ebben a műsorsávban a legnagyobb riválisa előtt végzett.

Az RTLII élete a 21. héten a saját gyártású produkciók záró hetével telt, ami kiváló eredményeket hozott. A hétfő esti Showder Klub tavaszi évadzárója a szezon magasan legjobb részével búcsúzott: 6,5 %-os közönségaránnyal, ami annyira volt elegendő, hogy idősávjában a harmadik legnézettebb műsor lett, maga mögé tudva a TV2-őt is. Szintén az utolsó hetével jelentkezett az Istenes Bence által vezetett gasztro-reality is, a Hagyjál főzni! A műsor egészét tekintve 3,7 %-os közönségaránnyal végzett, ami a csatorna átlagát rendesen felülmúlja (a héten all day/prime: 2,2 %/ 2,1 % SHR). A hét legnézettebb műsora pedig a kedd esti rész volt 4,8 %-kal.

 

Forrás: Nielsen Közönségmérés. A nézettségi adatokat – ahol nem jelezzük külön – az RTL3 kereskedelmileg legfontosabb, fiatal felnőtteket magába foglaló célcsoportjára (18-49 évesek), főműsoridőre vonatkozóan közöljük. Este és főműsoridő alatt a 19:00-22:59 közötti idősávot értjük. A műsorok nézettségénél az adott műsorszám napi nézettségét vesszük alapul, amely tartalmazza az élő, valamint a napon belül történő visszanézés nézettségi adatait is.
Heti átlagos főműsoridős közönségarány alapján a kereskedelmileg kiemelt célcsoportban (18-49 évesek)