2016. június 14.

A Cool (All day/ Prime: 4,7% / 5,1%) tudott a legeredményesebben labdába rúgni a foci mellett, legnézettebb, Red 2 c. filmjével nem csak a hölgyeknek kedvezett. A mozi 7,5 %-os közönségarányt ért el a hét legnépszerűbb meccse, a német-ukrán mérkőzéssel szemben. Ezzel a TV2-t is fölülmúlta hasonló idősávjában lévő filmjével szemben. Míg a szerda esti Dr. Csont ezúttal a második helyre szorult 7,7 %-kal, a csatorna bronzérmes filmje ugyancsak a labdarúgással szemben tudott kiválóan produkálni: az Álmomban már láttalak c. romantikus film 7%-ot ért el a nyitómérkőzés idősávjában, és ezzel a filmmel is jócskán legnagyobb konkurense előtt végzett.

Azon férfiaknak kínált alternatívát a Film+ (All day/ Prime: 4,2% / 5,1%), akik a drukkolás helyett filmet néztek szívesebben. A hétvégi filmek ezúttal ugyan lemaradtak a csatorna dobogós helyeiről, de a szombati mozi, az Oceans thirteen így is jobb eredménnyel végzett, mint a TV2 műsorsávjában lévő film.  A hétköznapi hősök viszont remekeltek: a csütörtök esti Kolibri kód című thriller vitte a prímet 7,6 %-os közönségaránnyal, amit A herceg című amerikai gengszter film követett hétfő este 6,3 %-kal, míg a keddi sztár Sylvester Stallone volt a Fejlövés című  filmmel, ami 7 %-os közönségarányt ért el. 

Szintén meccsek alatt érte el legjobb eredményeit az RTLII is (All day/ Prime: 2% / 1,6%): legnézettebb műsora a pénteki Híradó volt 4,1 %-os közönségaránnyal, amint a szintén pénteki Showder klub követett 4,2 %-kal. A dobogó harmadik fokára pedig a vasárnap délutáni Segítség, bajban vagyok! állhatott fel 5,2-os közönségrészesedéssel.

 

Forrás: Nielsen Közönségmérés. A nézettségi adatokat – ahol nem jelezzük külön – az RTL3 kereskedelmileg legfontosabb, fiatal felnőtteket magába foglaló célcsoportjára (18-49 évesek), főműsoridőre vonatkozóan közöljük. Este és főműsoridő alatt a 19:00-22:59 közötti idősávot értjük. A műsorok nézettségénél az adott műsorszám napi nézettségét vesszük alapul, amely tartalmazza az élő, valamint a napon belül történő visszanézés nézettségi adatait is.
Heti átlagos főműsoridős közönségarány alapján a kereskedelmileg kiemelt célcsoportban (18-49 évesek)