2016. szeptember 8.

A leglátványosabb növekedést ezúttal az RTLII produkálta 36. héten, hiszen a Film+ és a Cool után a harmadik legeredményesebb csatornává nőtte ki magát a kábeles piacon. De nem csak főműsoridőben nyújtott teljesítménye kiváló, ugyanez mondható el róla teljes napot nézve is (All day / prime SHR: 3,9% / 4,5%). Legeredményesebb napja a vasárnap volt, az újonnan indult ValóVilág powered by Big Brother nem csak a hét legjobb műsora lett a csatornán, hanem éves szinten is ez a 8,7 %-os közönségarány a legmagasabb. Ez a teljesítmény kábeltelevíziók között aranyérmet érdemelt vasárnap és még az országos televíziók piacán is a harmadik legjobb eredménynek számított. De a hétköznapok is kiválóan teljesítettek: az RTLII-n lévő valóságshow kétszer erősebb tudott lenni a TV2 hasonló műfajú műsoránál.

A kábelcsatonák közül ezúttal a Film+ diadalmaskodott és vitte a győztesnek járó aranyat (All day / prime SHR: 4,6% / 4,9%). A Mozi+-szal szemben teljes napot nézve hét napból hatszor, fűműsoridőben ötször  jobban teljesített. Legeredményesebb filmje vasárnap délutáni Nagyfiúk című mozija lett Adam Sandler főszereplésével, amely 12,3 %-os közönségarányt hozott. Ezzel műsorsávjában a legeredményesebb csatorna lett országos szinten.

A harmadik helyre csúszott a Cool, de főműsoridőben a legjobb kábelcsatorna címe így is az övé lett (All day / prime SHR: 4,4% / 5 %). Legjobb sorozata ezúttal is a Dr. Csont lett, szerdai része 7,7 %-on zárt, egy hajszállal lemaradva a TV2 műsorától. A második helyre szoruló keddi Gyilkos elmék viszont 7,3 %-os közönségaránnyal verte a TV2 azonos időben futó filmjét.

 

Forrás: Nielsen Közönségmérés. A nézettségi adatokat – ahol nem jelezzük külön – az RTL3 kereskedelmileg legfontosabb, fiatal felnőtteket magába foglaló célcsoportjára (18-49 évesek), főműsoridőre vonatkozóan közöljük. Este és főműsoridő alatt a 19:00-22:59 közötti idősávot értjük. A műsorok nézettségénél az adott műsorszám napi nézettségét vesszük alapul, amely tartalmazza az élő, valamint a napon belül történő visszanézés nézettségi adatait is.
Heti átlagos főműsoridős közönségarány alapján a kereskedelmileg kiemelt célcsoportban (18-49 évesek)