HU/EN
2016. május 17.

Az RTLII felfelé ívelő nézettségi mutatóját nem törte meg a 19. hét sem. 2,4%-os közönségarányt ért el a csatorna egész napon és főműsoridőben. A közkedvelt családi főzőműsor főműsoridős premier adásának 19. heti közönségarány átlaga elérte eddigi legmagasabb szintjét a maga 4,4%-ával. Sőt! A csütörtöki epizód megdöntötte a széria eddigi nézettségi rekordját: a kiemelt célcsoporton elért 5,1%-os közönségarányával és 82 ezer fős nézőszámával a Hagyjál főzni! „történelmének” legnépszerűbb adása lett. Ha már a magas nézettségi eredményeket említjük, ne menjünk el a hétfőn premier bemutatókkal jelentkező Showder Klub stand-up comedy mellett sem. Ezúttal a csatorna sajátgyártású szórakoztató showja 4,4%-os közönségarányt ért el a késő esti idősávban.

A hazai kábelcsatornák piacának heti legeredményesebb csatornája maradt a Film+, egész napon és főműsoridőben 5,1 és 5,3%-os közönségarányt ért el. A filmcsatorna top műsora a péntek esti csatornán premierként bemutatott Boszorkányvadászok c. (2013) akciófilm lett: műsorsávjában, a kiemelt értékesítési célcsoportban 8%-os közönségrészesedésnek örvendett.

Bár a Cool lecsúszott a kábelcsatornák képzeletbeli dobogójának legfelső fokáról, (All day / prime SHR: 4,6% / 5,0%) a legnézettebb top kábel program mégis az ő nevéhez köthető: a klasszikus Reszkessetek betörők! c. vígjáték első része 9,1%-os közönségarányt produkált a péntek esti műsorsávban.

 

Forrás: Nielsen Közönségmérés. A nézettségi adatokat – ahol nem jelezzük külön – az RTL3 kereskedelmileg legfontosabb, fiatal felnőtteket magába foglaló célcsoportjára (18-49 évesek), főműsoridőre vonatkozóan közöljük. Este és főműsoridő alatt a 19:00-22:59 közötti idősávot értjük. A műsorok nézettségénél az adott műsorszám napi nézettségét vesszük alapul, amely tartalmazza az élő, valamint a napon belül történő visszanézés nézettségi adatait is.
Heti átlagos főműsoridős közönségarány alapján a kereskedelmileg kiemelt célcsoportban (18-49 évesek)