2016. július 5.

A hazai kábelcsatornák piacának heti legeredményesebb csatornája a Cool lett: a kiemelt értékesítési célcsoportban 4,4 %-os közönségarányt ért el főműsoridőben és egész napon is. A csatornán ezúttal a sorozatoké volt a főszerep: a vasárnap késő esti Dr. Csont az utolsó nyolcaddöntős meccsel szemben nyújtotta a legeredményesebb teljesítményét a héten 6 %-os közönségarányával. Ezzel ráadásul a legnagyobb konkurense hasonló idősávjában lévő műsorát is megelőzte. Ugyanígy járt a keddi New York-i helyszínelők is, 6,8 %-os közönségarányával szintén erősebb volt a TV2 ugyanezen időszakához képest.

A Film+ 4,1 és 4,4 %-os közönségrészesedést zsebelt be prime/all day-ben. Legjobb eredményeit szintén a focival szemben tudta hozni: csütörtök esti filmje, A specialista 5,8 %-nak örvendett, míg a vasárnapi mozi, Az Amazonas kincse című amerikai akciófilm 5,1 %-os közönségarányt hozott, amivel konkurense előtt végzett idősávjában.

A humor nagyágyúi megállíthatatlanok az RTLII-n, ezúttal a Showder Klub hétfői része vitte a prímet 3,5 %-ával, de kevéssel maradt le a szerda esti Híradó 3,4 %-os közönségarányával. A csatorna kiválóan teljesített ebben a nehezített időszakban 2 %-os egész napos és 1,8 %-os főműsoridős eredményeivel.

 

Forrás: Nielsen Közönségmérés. A nézettségi adatokat – ahol nem jelezzük külön – az RTL3 kereskedelmileg legfontosabb, fiatal felnőtteket magába foglaló célcsoportjára (18-49 évesek), főműsoridőre vonatkozóan közöljük. Este és főműsoridő alatt a 19:00-22:59 közötti idősávot értjük. A műsorok nézettségénél az adott műsorszám napi nézettségét vesszük alapul, amely tartalmazza az élő, valamint a napon belül történő visszanézés nézettségi adatait is.
Heti átlagos főműsoridős közönségarány alapján a kereskedelmileg kiemelt célcsoportban (18-49 évesek)