HU/EN
2018. január 10.

Az RTL Csoport másodikgenerációs kábelcsatornái közül az év első hetében –teljes napot tekintve - ezúttal a remek hétvégi filmkínálattal rendelkező RTL+ volt a kedvenc (1,1% SHR), a Sorozat+ a második helyre szorult vissza (0,7% SHR), a sort pedig az RTL Gold (0,6% SHR) és a Muzsika TV (0,6% SHR) zárja.

A legnézettebb műsornak – az említett 4 kábelcsatorna kínálatából - egy fantasztikus magyar film 21. századi verziója, a Meseautó bizonyult (szombat este: 2,8% SHR) az RTL+ csatornáján. Vasárnap délután Bud Spencer főszereplésével az olasz-német filmvígjáték, a Banános Joe keltette fel sokak érdeklődését, ezzel remek eredményt produkálva (4,0% SHR).

A Sorozat+-on a Gyilkos elmék péntek éjszaka (4,9% SHR) és a Columbo hétfőn este sugárzott epizódja (1,3% SHR) ismételten nem okoztak csalódást. Az izgalmas és mindenkit érintő témákkal jelentkező Aniko #show mutatkozott az első héten a legnézettebbnek az RTL Goldon (kedd délután: 3,2% SHR). A Muzsika TV-n Attila-napon a Házibuli Attilával című zenés műsor ért el kiemelkedő eredményt a csatornán (vasárnap délután: 3,2% SHR).

Forrás: Nielsen Közönségmérés. A nézettségi adatokat – ahol nem jelezzük külön – az RTL Klub kereskedelmileg legfontosabb, fiatal felnőtteket magába foglaló célcsoportjára (18-49 évesek), főműsoridőre vonatkozóan közöljük. Este és főműsoridő alatt a 19:00-22:59 közötti idősávot értjük. A műsorok nézettségénél az adott műsorszám napi nézettségét vesszük alapul, amely tartalmazza az élő, valamint a napon belül történő visszanézés nézettségi adatait is. Időszak: 201 8 január 1 január 7.