HU/EN
2018. február 15.

Sok-sok izgalommal, nevetéssel és 2018 eddigi legmagasabb főműsoridős közönségarányával zárta a 6. hetet az RTL Klub.

Magyarország piacvezető csatornájának külön büszkeség, hogy olyan saját gyártású programot tud indítani, ami a nézők egyértelmű kedvencévé vált: A mi kis falunk ismét meghozta a várva várt sikert! A 2. epizód 27.4 %-os közönségaránnyal lett a hét legnézettebb műsora, valamint az éves toplista 2. helyét is bezsebelte. Az első résztől csak egy hajszállal maradt le, mivel az időeltolódással tévét nézők száma nagyban hozzájárult ahhoz, hogy az elmúlt hét nap alatt 1.7 százalékponttal magasabb eredményt tudott elérni a bevezető rész, így végül a 28.6 %-ról egészen 30.3 %-os közönségarányig tornászta fel magát.

A mi kis falunk nem csak a televízióban remekelt, hanem a digitális térben is. A megújult RTL Most oldalán - a második évad első két epizódját összehasonlítva - az első epizód az adásnapon, valamint a következő hét napban 88.696 videó indítást generált. A második epizód az adásnapon és az azt követő három napban pedig már 72.350 videó indítással büszkélkedhet.

A 6. héten elindult a várva várt game show, A Fal is Sebestyén Balázs vezetésével. Heti eredményét nézve az izgalmakkal teli műsor 15.7 %-os közönségarányt hozott a konyhára. A legnézettebb része csütörtöki adás volt 16.3 %-os közönségaránnyal. Ráadásul a játék műsorsávjának egyértelmű győztese is volt a hét összes hétköznapján, így a hetekkel ezelőtt elindul konkurens játéknál erősebbnek bizonyult.

A 18 órakor kezdődő Híradó a múlt heti teljesítményét felülmúlva átlagosan 19.4 %-os közönségaránnyal zárt, legnézettebb része vasárnap volt, amikor is több, mint 277 ezer nézőt ültetett a 18-49 éves korosztályból a tévékészülékek elé, ami a heti top 20-as lista második helyét jelentette a műsor számára. Legfőbb vetélytársától, a Tényektől a hét összes napján erősebbnek bizonyult, utóbbi hírműsor legnézettebb része csupán a 12. helyre volt elegendő.

A hétköznapi sorozatok közül a saját gyártású műsor, a Válótársak vitte a prímet. A héten a keddi, utolsó előtti epizód 17.2%-os lett, míg a befejező, csütörtöki rész 15.4 %-os közönségarányt ért el. Pont ugyanennyit, 15.4 %-ot ért el összességében is a 3. évad, ami átlagosan közel 209 ezer nézőt jelentett műsoronként.

A hét legnézettebb filmje az 1987-ben megjelent örök klasszis, a Halálos fegyver című film lett, melyben a fiatal Mel Gibson és Danny Glover, két Los angelesi rendőr bőrébe bújva lepleznek le egy nemzetközi drogkartellt. A szombat esti mozi 13,9%-os közönségarányt produkált az RTL számára.

Összességében, míg teljes napot vizsgálva 10.1 %-os közönségaránnyal, addig főműsoridőben 13.5 %-kal zárta a 6. hetet az RTL Klub, ami mindkét napszakban rekordnak számít az idén. A megnyert esték száma is már jócskán az RTL Klub felé billen. Míg legfőbb konkurense csupán egyszer volt nézettebb a héten, összesen 17-szer idén, addig azt RTL Klub a héten hat alkalommal, az évből eltelt 42 napból pedig 24-szer volt a legnézettebb csatorna.

Forrás: Nielsen Közönségmérés. A televíziós nézettségi adatokat – ahol nem jelezzük külön – az RTL Klub kereskedelmileg legfontosabb, fiatal felnőtteket magába foglaló célcsoportjára (18-49 évesek), főműsoridőre vonatkozóan közöljük. Este és főműsoridő alatt a 19:00-22:59 közötti idősávot értjük. A műsorok nézettségénél az adott műsorszám napi nézettségét vesszük alapul, amely tartalmazza az élő, valamint a napon belül történő visszanézés nézettségi adatait is.
Gemius Prism. Longform videó indítás – ahol külön nem jelezzük – adásnap +7nap összege.