HU/EN
2016. augusztus 30.

A Cool-é volt a 34. héten a legeredményesebb kábelcsatorna címe főműsoridőben (All day/ Prime: 4,1 % / 5,1 % SHR). A hétköznapi krimi-sorozatok közül ismételten Dr. Csontra voltak legtöbben kíváncsiak, a keddi epizód lett a legnézettebb 8,2 %-os közönségaránnyal, amit a szerdai Gyilkos elmék követett 6,8 %-kal.  Mindkét műsor megelőzte a TV2 azonos műsorsávjában lévő programját.

Míg a Film+ javítani tudott eredményein a korábbiakhoz képest, addig versenytársa a Mozi+ csökkent, de így is lecsúszott a dobogó második fokáról (All day/ Prime: 3,7 % / 4 % SHR).  A javulás főként a hétvégére következett be, ahol erősebbnek bizonyult a konkurens Mozi +-szal szemben főműsoridőben és teljes napon is:  a vasárnap vetített 2012 című akciómozi 5,8 %-os közönségaránnyal így lehetett a hét legnézettebb filmje a csatornán.

A hétvégén jelentős változások léptek be a televíziós piacon, a nyár utolsó szombatján két reality is berobbant a tv-s köztudatba, köztük a Való Világ powered by Big Brother, amely kitűnően startolt. Míg a csatorna heti eredményei teljes napon és főműsoridőben is 3 % volt (SHR), addig a VV powered by BB első beköltöző műsora 8,8 %-os közönségaránnyal debültált, amivel a produkció idősávjában a legnézettebb kábelműsor lett, és harmadik az országos televíziókat is beleszámítva.  Mégis a vasárnapi összefoglaló volt a csatorna legnézettebb műsora, amely 6,7%-os közönségarány mellett közel 99 ezer nézőt mozgatott meg. Ezek után szintén sikeres volt a rá követő vasárnapi háttérműsor, a BeleValóVilág is, amely 5,6 %-os közönségarányt tudhatott magáénak.

Amennyiben szeretne szponzorként csatlakozni a műsorhoz, keresse fel kollegánkat az alábbi elérhetőségen:

Büky Dávid
buky_david@r-time.hu
+36-1/382-8540

 

Forrás: Nielsen Közönségmérés. A nézettségi adatokat – ahol nem jelezzük külön – az RTL3 kereskedelmileg legfontosabb, fiatal felnőtteket magába foglaló célcsoportjára (18-49 évesek), főműsoridőre vonatkozóan közöljük. Este és főműsoridő alatt a 19:00-22:59 közötti idősávot értjük. A műsorok nézettségénél az adott műsorszám napi nézettségét vesszük alapul, amely tartalmazza az élő, valamint a napon belül történő visszanézés nézettségi adatait is.
Heti átlagos főműsoridős közönségarány alapján a kereskedelmileg kiemelt célcsoportban (18-49 évesek)