2016. szeptember 28.

A főműsoridők győztese ezúttal is a Cool lett (All day / Prime SHR: 4,5 / 5,1 %). A kábeltelevíziók legnézettebb műsora a keddi Dr. Csont 8,6 %-os közönségaránnyal, de egész héten kiváló teljesítményeket produkált az amerikai sorozat. Egy tízes toplistából a Cool az első hat helyet foglalja el, köztük négy Dr. Csont epizóddal, amiből kettő erősebb is volt a TV2 azonos időben futott műsoránál. A második a szintén keddi Gyilkos elmék (10,2 % SHR) című sorozat volt, amit a vasárnap esti mozi, A fantasztikus négyes (6,5 % SHR) című sci-fi akciófilm követett.

Az RTLII (All day / Prime SHR: 4,5 / 4,3 %) legerősebb műsora hetek óta a ValóVilág powered by Big Brother volt: hétfői része 8,4%-os közönségarányt ért el. A hétköznaponként azonos idősávban lévő TV2-s valóságshow-t mindvégig jóval megelőzte. A kiváló heti teljesítményhez viszont a Showder Klub és a ValóVilág powered by Big Brother háttérműsora is nagyban hozzájárult, mindkét műsor legnézettebb epizódja 5,2 %-os részesedést zsebelt be. Míg heti szinten az előbbi 4,7 %-os, utóbbi pedig 6,2 %-os közönségaránnyal zárt, ami jócskán meghaladja a csatorna átlagát.

A Film+ (All day / Prime SHR: 4 / 4,1 %) ugyan a harmadik helyre szorult, de klasszikus filmekből most sem volt hiány. Mint már harmadik hete, a toplistát ezúttal is a Halálos fegyver vezeti, ezúttal a harmadik része vitte a prímet 6,6 %-os közönségrészesedéssel.  A második helyen a Végképp eltörölni végzett Arnold  Schwarzenegger rel. Míg bronzéremmel „tisztelgett” az Angelina Jolie - Brad Pitt (ex)páros előtt a csatorna, ami a Mr. és Mrs. Smith című mozit adta kedd este, amit a nézők 4,9 %-a követett nyomon.

 

 

Forrás: Nielsen Közönségmérés. A nézettségi adatokat – ahol nem jelezzük külön – az RTL3 kereskedelmileg legfontosabb, fiatal felnőtteket magába foglaló célcsoportjára (18-49 évesek), főműsoridőre vonatkozóan közöljük. Este és főműsoridő alatt a 19:00-22:59 közötti idősávot értjük. A műsorok nézettségénél az adott műsorszám napi nézettségét vesszük alapul, amely tartalmazza az élő, valamint a napon belül történő visszanézés nézettségi adatait is.
Heti átlagos főműsoridős közönségarány alapján a kereskedelmileg kiemelt célcsoportban (18-49 évesek)