2016. május 10.

Már az első adások is igen népszerűek voltak a kiemelt értékesítési célcsoportban. Az öt hete indult műsor első heti átlagos közönségarány mutatója jóval a csatornaátlag fölött teljesített 3%-os eredményével. A következő hetekben növekvő népszerűségnek örvendett a gasztro-reality, és az utóbbi három hét átlagos közönségrészesedése megközelítette a 4%-ot. (16-18. heti SHR stabilan 3,8-3,9% között mozgott.)

Az eddigi, főműsoridőben jelentkező premieradások átlagosan 3,6%-os közönségarányt értek el, mely közel 56 ezer 18-49 éves nézőt jelentett adásonként.

A legnézettebb múlt hét keddi (május 3-i) epizód 4,6%-os közönségaránnyal büszkélkedhet, ami csaknem 78 ezer fős nézőtábort jelent a kiemelt célcsoportban. A teljes lakosság körében a top epizód meghaladta a 150 ezres nézőszámot április 18-án.

Bár alapvetően a műsor nézői összetétele inkább nőies és a nézők 42%-át a 18-59 éves nők teszik ki, a csatorna általános profiljához képest kiugró a fiatal (18-29) és a fiatal férfi (18-39 Ffi) nézők aránya is.

Forrás: Nielsen Közönségmérés. A nézettségi adatokat – ahol nem jelezzük külön – az RTLII kereskedelmileg legfontosabb, fiatal felnőtteket magába foglaló célcsoportjára (18-49 évesek) vonatkozóan közöljük. A nézettségi eredmények tartalmazzák az valós és nem valós idejű (TSV ) televíziós tartalom fogyasztás adatait is.