Fiatalos, magasabb vásárlóerejű nézőtábor és hangsúlyosabb főműsoridős elérés az r-time portfóliójával.
A televíziós piac folyamatosan változik, de a minőségi elérés marad: 2017 első 9 hónapjában az r-time portfóliójába tartozó televíziós csatornák nézőtáborának 39%-a a fiatal felnőttek (18-49 évesek) célcsoportjába tartozott, míg a konkurens kereskedőház esetében mindössze 29,8% volt ez az arány. Ha a hirdetők számára kiemelten fontos magasabb vásárlóerejű közönséget szeretnénk hatékonyabban elérni, szintén az r-time portfóliója a hatékonyabb: a nézőik 55,5%-a az ABC vásárlóerejűek célcsoportjából került ki.
A piacra bocsátott GRP tömeg 46,6%-át a reklámhatékonysági mutatók miatt kulcsfontosságú főműsoridőben értékesíttette az r-time, ami 20%-kal meghaladta a konkurens kereskedőház főműsoridős GRP arányát az említett időszakban.
Az r-time által értékesített GRP mennyiség összességében fiatalosabb, magasabb vásárlóerejű és jóval több főműsoridőt tartalmaz, ezáltal a GRPro magasabb minőséget képvisel a hirdetők számára, különösen a máshol jóval nehezebben elérhető célcsoportokon.
Forrás: Nielsen Közönségmérés, 2017.Q1-Q3. All day (02:00 – 25:59) ADH%;
All day (02:00-25:59) és Prime time (19:00-22:59), A18-49, 30”Eq GRP arány
7 napos konszolidált adatok