2016. november 22.

A kereskedelmi csoport ilyen magas közönségarányt az idén az év első heteiben ért csak el. Ezekkel az eredményekkel nem is csoda, hogy legnagyobb vetélytársán, a TV2-n ismételten hétből hét napon felülkerekedett.

Míg teljes napot nézve ezúttal a Film+ volt a legerősebb csatorna a héten (All day/Prime SHR: 4,8 / 5,2%), addig főműsoridőben a Cool szerezte meg az aranyérmet (All day/Prime SHR: 4,7 / 5,5 %), a bronzérmet pedig mindkét napszakban az RTLII vitte el (All day/Prime SHR: 4,1 / 4,5%). A tízes kábeles toplista helyezettjei kizárólag ezen csatornák műsoraiból állt a héten.

Az első három helyet rögtön Dr. Csont bérelte ki magának, legnézettebb epizódja a csütörtöki volt 9,3 %-os közönségaránnyal, de jóval a csatorna átlagát múlta fölül a szerdai Gyilkos elmék a maga 8,4%-ával. Mindkét sorozat jócskán megelőzte a TV2 azonos idősávját. A csatorna legnézettebb filmje ezúttal Az Amazonas kincse volt, a vasárnapi mozi a kábeles mozik közül vitte el a prímet 5,5%-os közönségrészesedéssel.

A hét legnézettebb mozija a Film+-on volt látható szerda este, az XXX című amerikai akció-thriller Vin Diesel és Samuel L. Jackson főszereplésével 7,4 %-ot hozott a csatornának. A Rocky-sorozat 3. része csütörtök este 7 %-on zárt, így a TV2-nél erősebbnek bizonyult, de szépen szerepelt a vasárnap esti film is: a Tolvajtempó Nicolas Cage és Angelina Jolie főszereplésével 5,9 %-os közönségaránnyal zárta a hetet.

Bronzérmesünk, Az RTLII is remek hetet tudhat maga mögött. A fináléhoz közeledő valóságshow, a ValóVilág powered by BigBrother a toplista elején foglalja el méltó helyeit a második generációs csatornák műsorai közt: legnézettebb része hétfőn volt, 10,4 %-os közönségarányával a teljes mezőnyt verte, csak az RTL Klub bizonyult erősebbnek előtte.

 

 

Forrás: Nielsen Közönségmérés. A nézettségi adatokat – ahol nem jelezzük külön – az RTL3 kereskedelmileg legfontosabb, fiatal felnőtteket magába foglaló célcsoportjára (18-49 évesek), főműsoridőre vonatkozóan közöljük. Este és főműsoridő alatt a 19:00-22:59 közötti idősávot értjük. A műsorok nézettségénél az adott műsorszám napi nézettségét vesszük alapul, amely tartalmazza az élő, valamint a napon belül történő visszanézés nézettségi adatait is.
Heti átlagos főműsoridős közönségarány alapján a kereskedelmileg kiemelt célcsoportban (18-49 évesek)