2016. november 9.

Kiválóan teljesített a Film+, All day/Prime SHR: 4,9 / 5,1 % eredményeivel a legnézettebb második generációs csatorna lett a 44. héten. A filmes csatorna ilyen magas közönségaránnyal legutóbb május utolsó hetében, a 21. héten büszkélkedhetett. A kultikus mozikat is sugárzó csatorna ezúttal Bud Spencer és Terence Hill örök klasszikusával, az És megint dühbe jövünk című bunyós vígjátékkal tarolt:  9,5 %-os közönségarányával a legnézettebb kábelcsatornás film lett. Szintén a csatorna mozija, a szombati Men in black – sötét zsaruk átlagon felüli, 7,1 %-os közönségrészesedésével a második legnézettebb film volt a héten, de az Alkonyat – hajnalhasadás 2. része is szép eredményeket produkált, 6,8 %-ával megelőzte a TV2 azonos időben futott műsorát.

A Cool heti All day/Prime SHR: 3,6 / 3,9 % eredményeivel a bronzérmet szerezte meg, viszont a legérdekesebb kábeltelevíziós sorozat még mindig a csatornán található. Dr. Csont olyannyira elemében volt, hogy még a TV2-t is megelőzte szerdai epizódjával, ami 7,7 %-ot tudhatott magáénak. November első napján is remekelt a csatorna, filmjei szépen teljesítettek, a Harry Potter és a Főnix rendje 6,1 %-al a második, A nagy nap című amerikai vígjáték  Robert De Niro  főszereplésével pedig a harmadik helyen végzett.

Az RTLII-n még mindig a saját gyártású műsorok viszik a prímet, összességében All day/Prime SHR: 3,3 / 3,5 %-on végzett a csatorna. A legnézettebb műsor ezúttal a ValóVilág powered by BigBrother volt, a vasárnapi élő kiválasztó műsora tartolt 5,3 %-os közönségarányával. De a humor nagy ágyúi sem szégyenkezhettek, a Showder klub keddi része 4,9 %-ot zsebelt be, amit a rá következő Híradó 4,1 %-os eredménye fejelt meg.

 

 

Forrás: Nielsen Közönségmérés. A nézettségi adatokat – ahol nem jelezzük külön – az RTL3 kereskedelmileg legfontosabb, fiatal felnőtteket magába foglaló célcsoportjára (18-49 évesek), főműsoridőre vonatkozóan közöljük. Este és főműsoridő alatt a 19:00-22:59 közötti idősávot értjük. A műsorok nézettségénél az adott műsorszám napi nézettségét vesszük alapul, amely tartalmazza az élő, valamint a napon belül történő visszanézés nézettségi adatait is.
Heti átlagos főműsoridős közönségarány alapján a kereskedelmileg kiemelt célcsoportban (18-49 évesek)