HU/EN
2017. július 11.

Az RTL Gold kiválóan teljesített az első hetében, az egész heti átlagot tekintve a  18-49-es korcsoporton teljes napon és főműsoridőben egyaránt 1,3%-os közönségarányt sikerült megközelítenie. Ez nem is csoda, hiszen többek között olyan közkedvelt műsorokat sugároz, mint a Mónika-show, a Balázs-show, a Legyen Ön is milliomos, A Kód, az Egy perc és nyersz és a csatornán premierként debütáló Anikó #show.

A Nádai Anikó vezette Anikó #show szárnyalt az első héten, a népszerűsége nem meglepő, hiszen központjában mindenkit érintő témák állnak. A műsor legnézettebb része a csütörtöki adás 3,8%-os közönségaránnyal, amelyben egy komoly társadalmi problémáról, a szenvedélyek rabságáról beszélgettek a vendégek. Az egész hetet tekintve a 4+-os korosztályt tekintve is rendkívül sikeres, hiszen a #showt átlagosan több, mint 26 ezren nézték.

 

 

Forrás: Nielsen Közönségmérés. Célcsoport: 18-49 Live+Vodsal, időszak: 2017.07.03-07.09. All day (02:00-25:59), Prime (19:00-22:59); Célcsoport: 4+ Live+Vodsal, időszak: All day (02:00-25:59)