HU/EN
2016. január 11.

Az ország két legnépszerűbb kábelcsatornája, a Cool és a Film+ csütörtök este külön-külön is erősebbnek bizonyult a TV2-nél. (SHR Cool: 7,4, Film+: 7,4%, TV2: 6,6%)

A hétvégén tovább javított eredményein az RTL3, így a hét legerősebb estéje a vasárnapi lett. Sikeres filmválasztásnak köszönhetően 19,5%-os közönségarányt ért el főműsoridőben. (heti SHR teljes nap/főműsoridő, 18-49: RTL Klub: 12,1% / 17,7%; RTL3: 14,0% / 15,7%; TV2: 8,4% / 10,0%). 

A Film+ az első hét legnézettebb kábelcsatornája lett: heti közönségarány mutatója 6,3% egész nap és 6,9% főműsoridőben. A csatorna heti favorit filmje vasárnap este volt műsoron: a Szállító 3. 8,9%-os közönségrészesedést ért el.

A Cool napi és főműsoridős közönségaránya 5,5 és 6,7% lett. A szombat esti Ilyen az élet (2010) c. amerikai vígjáték 10,5%-os közönségarányt ért el a kiemelt célcsoportban és nézőszám alapján a hét legnézettebb kábel műsora lett.

Főműsoridőben és egész napon 2,1 és 2,2%-os közönségrészesedést jegyzett az RTLII. A csatorna műsor-toplistájának élére ugyancsak a vasárnap esti film került: a csatornán először bemutatott Bérgyilkosék c. akcióvígjáték 4,8%-os közönségrészesedét könyvelhetett el műsorsávjában. 

 

Forrás: Nielsen Közönségmérés. A nézettségi adatokat – ahol nem jelezzük külön – az RTL3 kereskedelmileg legfontosabb, fiatal felnőtteket magába foglaló célcsoportjára (18-49 évesek), főműsoridőre vonatkozóan közöljük. Este és főműsoridő alatt a 19:00-22:59 közötti idősávot értjük. A műsorok nézettségénél az adott műsorszám napi nézettségét vesszük alapul, amely tartalmazza az élő, valamint a napon belül történő visszanézés nézettségi adatait is.
Heti átlagos főműsoridős közönségarány alapján a kereskedelmileg kiemelt célcsoportban (18-49 évesek)