2016. október 25.

A 42. héten hétből hat napon sikerült megelőznie a legnagyobb konkurens TV2-t az RTL3-nak. Ezúttal is az RTL3 csatornái foglalták el a dobogó mindhárom fokát a második generációs csatornák nézettségi versenyében. (Heti SHR teljes nap/főműsoridő, 18-49: RTL Klub: 14,2% / 21,8%; RTL3: 11,5% / 12,7%; TV2: 7,9% / 9,3%).

Az aranyérmes teljes napon és fűműsoridőben is a Cool volt (All day/Prime: 4 / 4,6 % SHR). Állandó sorozatai mellett a filmek is kiválóan teljesítettek a csatornán, ezúttal a szombat esti Fák ju tanár úr vitte a prímet 6,3 %-os közönségarányával. A második a Dr. Csont csütörtök esti epizódja volt, 6,9 %-al, majd ismételten egy hétvégi film következett, a vasárnapi Utazás a rejtélyes szigetre című amerikai kalandfilm 4,7 %-os közönségrészesedéssel.

A dobogó második fokára a Film+ állhatott fel (All day/Prime: 3,9 / 4,2 % SHR) eredményeivel.  Top 3 filmjei egytől egyik nézettebbek voltak nem csak a Mozi+ műsorainál, de legnagyobb konkurensénél, a TV2-nél is. A Feláldozhatók 2. része 7,9 %-ot, A biztonság záloga 6,7 %-ot, s Szupercella 5,3 %-os közönségaránnyal verte a mezőnyt.

A bronzérmet az RTLII szerezte meg a héten (All day/Prime: 3,6 / 3,9 % SHR). Legeredményesebb napja a hétfő volt, amikor is 5,1 %-on zárt, legnézettebb műsorai is ezen a napon születtek. Nem csak a hét második legnézettebb kábeles műsora volt a hétfői Showder Klub, hanem az idei évben ezt a részt nézték a legtöbben (a 18-49 körében közel 120 ezren), nem mellesleg a TV2 azonos sávjában lévő műsorától is eredményesebb volt. A ValóVilág powered by BigBrother is töretlenül hozza kiváló eredményeit: 8%-ot hozott a hétfői összefoglaló, a műsor egészét tekintve pedig 6,4 %-on áll a 42. hetet követően.

 

Forrás: Nielsen Közönségmérés. A nézettségi adatokat – ahol nem jelezzük külön – az RTL3 kereskedelmileg legfontosabb, fiatal felnőtteket magába foglaló célcsoportjára (18-49 évesek), főműsoridőre vonatkozóan közöljük. Este és főműsoridő alatt a 19:00-22:59 közötti idősávot értjük. A műsorok nézettségénél az adott műsorszám napi nézettségét vesszük alapul, amely tartalmazza az élő, valamint a napon belül történő visszanézés nézettségi adatait is.
Heti átlagos főműsoridős közönségarány alapján a kereskedelmileg kiemelt célcsoportban (18-49 évesek)