HU/EN
2017. november 29.

Elsősorban startupoknak, illetve kis- és középvállalatoknak kínál új lehetőséget az RTL Magyarország media for equity programja, amely R-Time Ventures néven kerül bevezetésre.

Magyarországon a vállalatok 99%-a kis-és középvállalkozás. Számukra a mindennapi operáció fenntartása mellett ritkán marad erőforrás a marketing és kommunikációs tevékenységekre. Ezáltal termékeik sok esetben nem jutnak el a potenciális ügyfelekhez.

Miben segít az R-Time Ventures? A számára legértékesebb eszközt nyújtja a jelentkező vállatoknak: a reklámfelületeit. A TV továbbra is tagadhatatlan módon tömegeket ér el, tehát kiváló ugródeszka a márkaépítés folyamatában: megismerteti a szóban forgó terméket/szolgáltatást a nagyközönséggel. Hogyan működik? A reklámidő ellenértékeként az R-time Ventures kisebbségi (10-20%) részesedést szerez az adott vállalatban, ezáltal előfinanszírozva annak marketing tevékenységét. Egyszerűsítve: a vállalatok számára készpénz befektetés nélkül megvalósítható a termékeik felvonultatása televíziós reklámkampány keretén belül. Emellett a stratégiai döntéshozatal az együttműködés során is a tulajdonosok kezében marad, hiszen az RTL kizárólagos célja a marketingtevékenység támogatása. Az R-time Ventures létrehoz egy 1 milliárd értékű alapot, amely megközelítőleg 60-80 prémium reklámkampány kiszolgálását teszi lehetővé.  A prémium jellegét az RTL Klubon kiszolgált reklámidő mértéke adja. Emellett további 7 kábelcsatorna felületei is bevonhatók a kampányterv részeként. Az RTL Magyarország, továbbá a médiatervezésben szerzett 20 éves tapasztalatait kamatoztatva, támogatást nyújt a vállalatok számára a kampány megtervezésében.

Kinek a jelentkezését várjuk? Az együttműködés a szinergiák felszabadítását célozza meg, tehát olyan vállalatok jelentkezését várjuk, akik, tömegtermékek forgalmazásával foglalkoznak. Lényeges feltétel tehát a létező márka, elkezdett értékesítés, és kiépített disztribúciós csatorna megléte.

A jelentkezők számára rengeteg előnnyel kecsegtet az együttműködés, kezdve az előfinanszírozott marketingtevékenységtől, a közvetítő ügynökségi költségek kiküszöbölésén át, egészen a brand építéssel kapcsolatos tudáshoz való hozzáféréséig.

További információkat az r-timventures.hu oldalon találnak a kedves érdeklődők.