2016. október 12.

Az aranyérmet ezúttal a Cool zsebelhette be (All day/Prime SHR: 4,5 / 5,4 %) népszerű sorozatainak és kiváló filmkínálatának köszönhetően. Az ország kábeles sorozata Dr. Csont lett, legnézettebb szerdai része 7,5 %-os közönségaránnyal végzett úgy, hogy a TV2-t is megelőzte idősávjában. A legjobb kábeles film ugyan nem a Cool nevéhez fűzhető, de a sorban következő második és harmadik annál inkább: a szombati Kutyahideg című megható amerikai kalandfilmet az akkor tévét nézők 7,5 %-a izgulhatta végig, míg pénteken könnyed kikapcsolódást nyújtott az Anyád napja című német-amerikai romantikus mozi  Jennifer Lopez  főszereplésével, ami 7,2 %-ot tudhatott magáénak, és szintén erősebb volt a konkurens TV2-nél.

Az ország második kábeles kedvence az RTLII lett (All day/Prime SHR: 3,9 / 4,2 %). A ValóVilág powered by BigBrother hétköznaponként idősávjában hatalmas előnyt szerzett a TV2-vel szemben, de a teljes lakosság körében több mint 240 ezres nézőtáborával mégis a vasárnapi rész volt a legnézettebb. A Showder Klub az elmúlt hetekhez hasonlóan ezen a héten is szárnyalt: a csütörtöki stand-up 5,7 %-os közönségarányt ért el, ezzel a toplista második helyezettje lett.

A Film+ a 40. héten ugyan a negyedik helyre szorult a második generációs televíziók piacán egész napot tekintve, de főműsoridőben holtversenyben a harmadik helyen végzett a Mozi+-al együtt (All day/Prime SHR: 3,6 / 3,9 %). A hét kábeles filmje viszont a Film+ nevéhez volt köthető: a nehezített vasárnap esti sávban a John Wick című  2014-es amerikai akció-thriller diadalmaskodott 6,2 %-os közönségaránnyal. Az ezt megelőző film, a Salt ügynök is kiválóan teljesített, a csatorna második legnézettebb filmje lett 4,3 %-al, míg a harmadik a szerda esti Harcban élve című mozi 5,2 %-os eredményével a TV2 előtt végzett.

 

 

Forrás: Nielsen Közönségmérés. A nézettségi adatokat – ahol nem jelezzük külön – az RTL3 kereskedelmileg legfontosabb, fiatal felnőtteket magába foglaló célcsoportjára (18-49 évesek), főműsoridőre vonatkozóan közöljük. Este és főműsoridő alatt a 19:00-22:59 közötti idősávot értjük. A műsorok nézettségénél az adott műsorszám napi nézettségét vesszük alapul, amely tartalmazza az élő, valamint a napon belül történő visszanézés nézettségi adatait is.
Heti átlagos főműsoridős közönségarány alapján a kereskedelmileg kiemelt célcsoportban (18-49 évesek)