HU/EN
2016. október 4.

Az RTLII múlt heti piacvezető babérjai után a 3. legnézettebb kábelcsatorna lett a 39. héten (All day/Prime SHR: 4 / 4 %), de csatorna így is okozott meglepetéseket.A ValóVilág powered by Big Brother a héten is kitűnő eredményekkel büszkélkedhetett, de ezúttal a dobogó legfelső fokára a péntek esti Showder Klub állhatott fel: 7,8 %-os közönségarányával minden idők legjobb teljesítményét nyújtotta a csatornán, illetve éves szinten is a második legnézettebb műsor egyben az RTLII-n a ValóVilág powered by Big Brother után. A pénteki sikerszéria a Showder Klub után is folytatódott: a ValóVilág powered by Big Brother a 8%os közönségarányával a TV2 azonos időben futott műsoránál kétszer volt erősebb, de még az utána következő háttérműsor, a Belevalóvilág (6,6 % SHR) is diadalmaskodott idősávjában. Továbbá nem mehetünk el szó nélkül a csütörtöki Európa Liga-mérkőzés mellett sem: a Manchester United – Zoyra mérkőzést közel 55.000 fő követte nyomom élőben a tévékészülék előtt.

A Cool lett a legnépszerűbb kábelcsatorna a héten All day/Prime SHR: 4,3 / 4,7 % eredményeivel. A csatorna nevét fémjelzi a hét legnézettebb kábeles filmje is, a szombat esti Pretty woman - Micsoda nő cím romantikus vígjáték Julia Roberts és Richard Gere főszereplésével, amely 7,9 %-os közönségarányt ért el. Nem sokkal maradt le a péntek esti mozi, a Kellékfeleség, amely 8,9 %-os eredményével a második legjobb film lett a héten. De szintén kiemelkedő teljesítményt nyújtott a Dr. Csont kedd esti epizódja, amely az országos TV2-nél is erősebbnek bizonyult 6,6 %-ával.

A Film+ All day/Prime SHR: 3,8 / 4,1 % közönségaránnyal zárta a 39. hetet filmjeinek köszönhetően, ami ezúttal a második helyre volt elegendő a Cool után. A legnézettebb filmnek a Red 2-t (7,2 % SHR) választották a nézők, de a vasárnapi Támadás a Fehér ház ellen is népszerűnek bizonyult a showműsorokkal szembeni 5,2 %-ával. Az Erőnek erejével című mozi  Arnold Schwarzenegger  főszereplésével 5,9 %-ot zsebelt be csütörtök este, ami a TV2-nél hasonló idősávjánál is erősebb volt.

 

Forrás: Nielsen Közönségmérés. A nézettségi adatokat – ahol nem jelezzük külön – az RTL3 kereskedelmileg legfontosabb, fiatal felnőtteket magába foglaló célcsoportjára (18-49 évesek), főműsoridőre vonatkozóan közöljük. Este és főműsoridő alatt a 19:00-22:59 közötti idősávot értjük. A műsorok nézettségénél az adott műsorszám napi nézettségét vesszük alapul, amely tartalmazza az élő, valamint a napon belül történő visszanézés nézettségi adatait is.
Heti átlagos főműsoridős közönségarány alapján a kereskedelmileg kiemelt célcsoportban (18-49 évesek)