HU/EN
2018. március 20.

A négynapos hosszú hétvége Magyarország piacvezető kereskedelmi adójának aranyat ért: a csatorna az összes napon diadalmaskodni tudott. A 10. héthez hasonlóan a 11. héten is 14%-os főműsoridős közönségarányt ért el az RTL Klub, ami az év eddigi két legeredményesebb hetének számít. Összességében a 2018-ban eltelt 77 napból 46 estét nyert az RTL Klub.

A 11. hét legnagyobb favoritja, ezzel együtt a nézettségi toplista győztese   – ahogy az elmúlt hét hétben is   – A mi kis falunk legújabb epizódja volt. A saját gyártású sorozat ezúttal 24,5%-os közönségaránnyal büszkélkedhetett a kiemelt célcsoporton, míg a teljes lakosság körében 1 millió 115 ezren nézték a műsort. A 11. hét legnézettebb mozifilmje 17%-os közönségarányával a vasárnap este vetített Thor című Marvel-film lett. Remekelt az Aladdin is: A Disney-klasszikus a kereskedelmileg kiemelt célcsoporton 16,9%-ot ért el. Vígjáték kategóriában az Oscar volt a nyerő: Sylvester Stallone komédiázására a televíziót nézők 13,6%-a volt kíváncsi.

Az RTL Klub hírsávja ezúttal is kiemelkedően teljesített: a vasárnapi Híradó 20,3%-os közönségarányával a heti toplista második helyezettje lett, addig az egész hetet tekintve 19%-ot ért el, míg legnagyobb vetélytársa átlagosan csupán 13,6%-os lett. Kiemelkedően teljesített a Fókusz Plusz szombati adása is: az infotainment magazin 18,8%-os közönségarányával a 11. hét negyedik legnézettebb műsora lett.

Forrás: Nielsen Közönségmérés. A nézettségi adatokat – ahol nem jelezzük külön – az RTL Klub kereskedelmileg legfontosabb, fiatal felnőtteket magába foglaló célcsoportjára (18-49 évesek), főműsoridőre vonatkozóan közöljük. Este és főműsoridő alatt a 19:00-22:59 közötti idősávot értjük. A műsorok nézettségénél az adott műsorszám napi nézettségét vesszük alapul, amely tartalmazza az élő, valamint a napon belül történő visszanézés nézettségi adatait is.