HU/EN
2016. március 29.

A kábelcsatornák mezőnyéből ezúttal is kitűnt a Cool és a Film+; átlagos napi közönségarány mutatójuk 5 és 5,1%-os, főműsoridőben pedig 6,1 és 5,8%. Hétből két estén is fölényben volt a rivális TV2-vel szemben mindkét csatorna.

A legsikeresebb kábelfilmeket most is a Film+ szállította: Az Alkonyat-sorozat záró felvonása, a Hajnalhasadás 2. nem mindennapi, 11,2%-os közönségrészesedést ért el a kiemelt célcsoportban.

A Cool heti sikereit a Dr. Csont c. sorozat (Kedd esti epizód SHR: 9,9%) mellett a péntek esti Kabalapasi c. film hozta: a kereskedelmileg kiemelt célcsoport közel egytizedét sikerült a képernyő elé ültetnie (SHR: 9,8%).

Az RTLII-n (All day / prime SHR: 1,9% / 1,7%) a csatorna közkedvelt stand-upja lett a „heti kedvenc”: a Showder Klub 3,7%-os közönségarányt ért el csütörtök este.

 

Forrás: Nielsen Közönségmérés. A nézettségi adatokat – ahol nem jelezzük külön – az RTL3 kereskedelmileg legfontosabb, fiatal felnőtteket magába foglaló célcsoportjára (18-49 évesek), főműsoridőre vonatkozóan közöljük. Este és főműsoridő alatt a 19:00-22:59 közötti idősávot értjük. A műsorok nézettségénél az adott műsorszám napi nézettségét vesszük alapul, amely tartalmazza az élő, valamint a napon belül történő visszanézés nézettségi adatait is.
Heti átlagos főműsoridős közönségarány alapján a kereskedelmileg kiemelt célcsoportban (18-49 évesek)