A 45. heti kábeltelevíziós csatából ezúttal a Cool jött ki győztesen: egész napot és főműsoridőt tekintve is erősebbnek (4,1 / 4,3 % SHR) bizonyult összes vetélytársánál. A csatorna főként sorozatainak köszönhette sikerességét, a szerdai Dr. Csont volt ezúttal is a legnézettebb sorozat, de a keddi Gyilkos elmék sem panaszkodhatott, mindkét esetben erősebbek voltak az országos lefedettséggel rendelkező TV2 azonos műsorsávjához képest.
Szorosabbra sikerült a verseny a Film+ és a Mozi+ között, végül fej-fej mellett a második helyen végeztek, mindkét csatorna 4 %-kal szállt ki a harcból egész napot és főműsoridőt tekintve is. A szombati showműsorokkal gazdagított műsorkörnyezetben a Film+ kiváló alternatívaként szolgált: Halle Berry -re, A Macskanőben nyújtott szerepléséért az akkor tévét nézők 5,6 %-a, míg a Vizesnyolcas című amerikai vígjátékra Adam Sandler főszereplésével 5 %-a volt kíváncsi. Az amerikai választások estéjén vetítette a Támadás a Fehér Ház ellen című mozit a csatorna, ami sikeresnek is bizonyult, 6,1 %-os közönségaránnyal végzett a második helyen, amivel a TV2-t is megelőzte.
Az RTLII a 46. héten ugyan egész napot nézve lecsúszott a dobogóról, viszont főműsoridőben annál inkább kiválóan teljesített és az imént említett filmes csatornákkal egyetemben szintén elhozta az ezüstérmet (All day / Prime: 3,7 / 4 % SHR). A csatorna nevéhez volt fűzhető a harmadik legnézettebb program a héten, ami nem is lehetett volna más, mint a ValóVilág powered by BigBrother vasárnapi élő showja, ami különösen izgalmasra sikeredett, végül 6 %-os közönségaránnyal zárt.
Forrás: Nielsen Közönségmérés. A nézettségi adatokat – ahol nem jelezzük külön – az RTL3 kereskedelmileg legfontosabb, fiatal felnőtteket magába foglaló célcsoportjára (18-49 évesek), főműsoridőre vonatkozóan közöljük. Este és főműsoridő alatt a 19:00-22:59 közötti idősávot értjük. A műsorok nézettségénél az adott műsorszám napi nézettségét vesszük alapul, amely tartalmazza az élő, valamint a napon belül történő visszanézés nézettségi adatait is.
Heti átlagos főműsoridős közönségarány alapján a kereskedelmileg kiemelt célcsoportban (18-49 évesek)