RTL 3 - Új korszak a kábelcsatornák hatékonyságában!

Az r-time 2012. őszén egy új értékesítési modellt dolgozott ki, mely az RTL3 fantázianevet kapta. A RTL3 nem más, minthogy a médiakereskedőház 2013. január 1-től a portfólió három legnagyobb kábelcsatornáját, a Cool, a Film+ és az RTLII reklámidejét együttesen értékesíti, még hozzá úgy, hogy ezeken a kábelcsatornákon tükörblokkot alkalmaz.
A modell nemcsak mint értékesítési technika teljesen úttörő, hanem egyúttal új korszakot jelent a kábelcsatornák hatékonyságában is.

Megtekinthető az RTL3 előnyeit bemutató teljes filmsorozat!

1. rész
RTL3, avagy hogyan váltjuk elérésre a nézettséget három kábelcsatorna használatával!

 

2. rész
RTL3, avagy mit jelent az, hogy roadblock!

 

3. rész
RTL3, avagy változás és innováció

 

CsatolmányTípusMéret
Új korszak a kábelcsatornák hatékonyságábanPDF21.26 kB