Content

EndSplit

Az r-time szakemberei és az RTL Klub által kifejlesztett új, egyedi reklám megjelenési forma az EndSplit, ötvözi a műsortámogatás és a direkt reklámszpotok előnyeit, és exkluzív helyet, műsorkörnyezetet biztosít a hirdetők számára.

Olyan különleges reklámelhelyezés, amely az adott műsor vége-főcímébe integrálva biztosít megjelenési lehetőséget egy hirdető maximum 20 másodperces reklámszpotja számára.

A jogi kereteket tekintve az r-time korábban sikerrel bevezetett megoldásával, a Split Screen-nel mutatja a legnagyobb hasonlóságot az új megoldás, vagyis a műsort nem megszakítva, egy, az eredeti műsorképhez viszonyítva maximum 40% méretű ablakban sugározza az RTL Klub a reklámszpotot.

Mindemellett az EndSplit esetében a reklámmal párhuzamosan olyan műsorrészlet, szerkesztett tartalom fut, aminek követhetőségét nem zavarja a reklám eredeti hangja, így komplex üzenetek hatékony célba juttatására is kiválóan alkalmas az új formátum.
 

Minden olyan - a hagyományos kereteket átlépő - megoldás, ahol a megjelenés helyén túl már szoros tartalmi- és márkakapcsolódásra is lehetőség nyílik.

 

Kreatív szpotmegjelenés

  • Órareklám
    Az órareklám, az osztott képernyőhöz hasonlóan, különleges megjelenési helyet és formát biztosít a klasszikus, akár külön erre a célra gyártott reklámszpotok számára, melyek az esti híradó előtti visszaszámláló óra alatt kerülnek sugárzásra.
    Az esti híradó kiemelt jelentőségű reklámértékkel bír, a környezetében megjelenő hirdetések jelentősen hozzájárulnak egy adott termék sikeréhez.
    Az órareklám valójában egy olyan exkluzív reklámblokkot jelent, amelyben egyetlen szpotot helyezünk csak el.


     

  • Split Screen
    Az RTL Klub és az R-time nagy hangsúlyt fektet a reklám-megjelenési formátumok fejlesztésére is. Az osztott képernyő - amelyet az R-time elsőként vezetett be a magyar piacon – egyedi kreatív hirdetési lehetőség, ami az adott műsor folyamatosságát nem megszakítva, egyszerre biztosítja a néző számára a program folyamatos követhetőségét és a hirdető számára a reklámszpot megjelenését egy kiemelten értékes környezetben.
    A TNS Hungary által 2006 májusában végzett kutatás szerint, az osztott képernyő fogadtatása pozitív volt mind a nézők, mind a hirdetők részéről. A nézők számára egyértelműen feltűnt az osztott képernyő, ráadásul kevésbé tartották zavarónak, mint egy, a műsort megszakító reklámblokkot, s a spontán reklám-visszaidézés is kiemelkedően jó eredményt mutatott.


     

  • Movie spot
    Egy új piaci szereplő első kampánya során, vagy akár egy évek óta aktívan kommunikáló hirdető termékbevezetése esetén is, igazi kihívás jelent, hogy kommunikációját alaposan megtervezve, komplexebb üzenetét a megszabott maximálisan 60 másodperces időkeretbe szorítsa.
    Ezt a hirdetői igényt felmérve, az R-Time lehetőséget nyújt olyan image szpotok eseményszerű bemutatására, melyek hossza jóval meghaladja a 60 másodperces limitet.
    Így egy akár öt perces hosszúságú image szpot sugárzásához, az R-Time olyan exkluzív reklámblokkot tud hirdetőinek biztosítani, melyben szóló szpotként kerül bemutatásra a hirdető speciális reklámfilmje. Így jóval szélesebb keretek között lehet már egy-egy stratégiai fontosságú kommunikációt megtervezni.
     
  • Program spot
    Az R-time nagy hangsúlyt fektet az egyedi megjelenési formák fejlesztésére. Az Órareklám, az Osztott képernyő és a Movie spot után, a Program spot egy újabb kreatív megjelenési forma, amely ötvözi a tartalomfejlesztés és a direkt reklám spot előnyeit.
    Az egyedi tartalommal fejlesztett műsorok kiválóan alkalmasak image építésre, illetve támogatói üzenetek és kommunikációs célok közvetítésére is. Ezek a jellemzően rövid, tömör „Miniprogramok” minden esetben a műsorfolyam részeként, reklámblokkon kívül kerülnek sugárzásra, így kiemelt nézői figyelmet generálnak, ám egyúttal meg is kell, hogy feleljenek a Médiatörvény televíziós műsorokra vonatkozó szabályozásának.
    A Program spottal azon Ügyfelek számára kínál megoldást az R-time, akik szeretnék kihasználni a „Miniprogram” előnyeit ( pld kiemelt programhely, figyelemfelkelő tartalom, a reklámzajból, tömegből, való kitűnés), ugyanakkor a törvényi keretek adta lehetőségeknél sokkal direktebben szeretnének beszélni termékükről, szolgáltatásukról.
    Ennek érdekében, lehetőség van kiemelt helyeken, egyedi reklámblokkokat létrehozni, amelyekben hosszabb, akár több perces Program spotokat is sugározhatunk.
    A Program spot, a televíziós műsorokhoz hasonlóan szórakoztatja a nézőket, mindezt úgy, hogy ezzel párhuzamosan az Ügyfél kommunikációs céljainak is megfelel.
    Program spot beharangozására is lehetőség van, szintén reklámblokkon belül.
    Az R-time igény esetén, a Program spot gyártásában is segítséget nyújt az Ügyfeleinek.

 

Kreatív koncepciók és szpotgyártás

Az R-time segítséget nyújthat azoknak az Ügyfeleinek, akiknek nincs kész reklám- vagy támogatói szpotja, sem kreatív ügynöksége vagy produkciós cége, de televíziós megjelenést terveznek.

Köszönhetően az RTL Klub, illetve a különböző partnercégeink meglévő eszköztárának, erőforrásainak a produkciós munkákat költséghatékonyan tudjuk elvégezni, így a gyártási költségek is előnyösen alakulhatnak.

 

Tartalomfejlesztés

A műsortámogatás lényege a támogató és a támogatott műsor arculata és célcsoportja közötti hasonlóság. Minél szorosabb ez a kapcsolat, annál hatékonyabb a támogatás.

Az R-time által értékesített csatornák illetékes osztályaival szorosan együttműködve az R-time egyedi műsorok fejlesztését, gyártását is vállalja Ügyfelei számára.

A tartalomfejlesztés képes talán a legszorosabb kötödést kialakítani az adott márka és műsor között.

 

Co-branded szponzoráció

A hatékony szponzoráció alapja a támogató márka és a támogatott műsor közötti erős szinergia. Ezt kihasználva a szponzoráció arra is alkalmas, hogy a támogatáson keresztül összekapcsolódjanak azonos értékeket képviselő és közvetítő márkák, amelyek kommunikációja kölcsönösen támogathatja egymást.

A "brand neighborhood' -szemléletet alapul véve az R-time egyedülálló lehetőséget kínál Ügyfeleinek az szponzorációt illetően.
Szolgáltatásunk lényege, hogy egymáshoz illeszthető márkák ( például egy biztosítótársaság és egy autókereskedő ) egy közös támogatói szpotban jelennek meg a támogatott műsorhoz kapcsolódva. Ez a kreatív megjelenési lehetőség a két márka stratégiai kapcsolatát közvetíti a műsor segítségével meghatározható imázsazonosság alapján.

A fenti megoldással lehetőség van közös promóció támogatására is.

 

Nyereményfelajánlás

A nyereményfelajánlás műsoron belül, annak szerves részeként biztosít megjelenési lehetőséget. A nyeremény bemutatásával lehetőség adódik a termék részletesebb ismertetésére is, a törvényi szabályozás keretein belül.

Erre a megjelenési formára az egyes műsorokhoz kapcsolódó, interaktivitás lehetőségét kínáló sms-játékok adnak lehetőséget. (Pl. Csillag születik – Fiat 500 sms-játék.)