Kutatás

 Az üzleti életben a számok kiemelkedő jelentőséggel bírnak. Az R-time tevékenysége esetében ez hatványozottan igaz, hiszen a televíziós nézettségek, tendenciák, arányok mind-mind számokkal jellemezhetők legjobban. Az alábbi menüpontokban minden, ezzel kapcsolatos dokumentumot könnyen megtalálhat. A ’Nézettségi riportok’-ra kattintva az objektív számok szubjektív szöveggel körítve tárulnak fel kutató kollégánk jóvoltából. A ’Nézettségi adatok’ alatt látható pdf formátumú dokumentumok átlagos közönségarányokkal, trendekkel, toplistákkal várják a televíziós piac aktuális állása iránt érdeklődőket, mind a földi sugárzású adók, mind pedig a kábeltelevíziók esetében. A harmadik, ’Kutatási adatok’ címke pedig az eseti elemzéseket, kutatásokat rejtik azok számára, akik egy-egy részterületet behatóbban szeretnének tanulmányozni, vagy épp ellenkezőleg, madártávlatból kívánják szemlélni a változó tévé- és reklámfogyasztási szokásokat.