Alábbiakban a Brandmánia 137. adásának tartalma és szereplői.
1. Rész:
Beszámoló Genfi AutoShow-ról. Összefoglaló, trendek, etc. elsősorban a nagyvilágban.
Megszólalók:
- Dr. Vérten Sándor – Porsche Hungaria (kommunikációs igazgató)
- Papp Zoltán – Seat Magyarország (márkaigazgató)
- Adrian van Hooydoul – BMW Group Design (senior tervezési alelnök)
- Kismartoni Péter – Renault Hungária (kommunikációs igazgató)
- Körtvélyes Tivadar – Alfa Amore online közösség (társvezető)
- Dános András – Opel Magyarország (kommunikációs igazgató)
- Mark Adams – Opel (tervezési alelnök)
- Marco Paracciani – Apollo Tyres (marketing igazgató)
- Salgó András – BMW Group MAgayrország (vállalati kommunikációs igazgató)
- Györke Orsolya – Ford Magyarország (pr igazgató)
- Ernst Reim – Ford Europe (vezető interior design tervező)
- Alexandre Malval – Citroen PSA (vezető designer)
- Pierre Gerfaux – Nissan CEE (ügyvezető igazgató)
- Mark van der Haegen – Opel Crossland X (vezető tervező)
2. Rész:
Genf folytatása magyar vonatkozásban: hogyan befolyásolják a nemzetközi trendek, változások a magyar piacot
Megszólalók:
- Dr. Vérten Sándor – Porsche Hungaria (kommunikációs igazgató)
- Papp Zoltán – Seat Magyarország (márkaigazgató)
- Kismartoni Péter – Renault Hungária (kommunikációs igazgató)
- Körtvélyes Tivadar – Alfa Amore online közösség (társvezető)
- Dános András – Opel Magyarország (kommunikációs igazgató)
- Györke Orsolya – Ford Magyarország (pr igazgató)
- Salgó András – BMW Group MAgayrország (vállalati kommunikációs igazgató)
Megtekinthető az alábbi linken: http://rtl.hu/rtlklub/brandmania/brandmania-2017-03-30