Alábbiakban a Brandmánia 137. adásának tartalma és szereplői.

1. Rész:

Beszámoló Genfi AutoShow-ról. Összefoglaló, trendek, etc. elsősorban a nagyvilágban.

Megszólalók:

-           Dr. Vérten Sándor – Porsche Hungaria (kommunikációs igazgató)

-           Papp Zoltán – Seat Magyarország (márkaigazgató)

-           Adrian van Hooydoul – BMW Group Design (senior tervezési alelnök)

-           Kismartoni Péter – Renault Hungária (kommunikációs igazgató)

-           Körtvélyes Tivadar – Alfa Amore online közösség (társvezető)

-           Dános András – Opel Magyarország (kommunikációs igazgató)

-           Mark Adams – Opel (tervezési alelnök)

-           Marco Paracciani – Apollo Tyres (marketing igazgató)

-           Salgó András – BMW Group MAgayrország (vállalati kommunikációs igazgató)

-           Györke Orsolya – Ford Magyarország (pr igazgató)

-           Ernst Reim – Ford Europe (vezető interior design tervező)

-           Alexandre Malval – Citroen PSA (vezető designer)

-           Pierre Gerfaux – Nissan CEE (ügyvezető igazgató)

-           Mark van der Haegen – Opel Crossland X (vezető tervező)

 

2. Rész:

Genf folytatása magyar vonatkozásban: hogyan befolyásolják a nemzetközi trendek, változások a magyar piacot

Megszólalók:

-           Dr. Vérten Sándor – Porsche Hungaria (kommunikációs igazgató)

-           Papp Zoltán – Seat Magyarország (márkaigazgató)

-           Kismartoni Péter – Renault Hungária (kommunikációs igazgató)

-           Körtvélyes Tivadar – Alfa Amore online közösség (társvezető)

-           Dános András – Opel Magyarország (kommunikációs igazgató)

-           Györke Orsolya – Ford Magyarország (pr igazgató)

-           Salgó András – BMW Group MAgayrország (vállalati kommunikációs igazgató)

 

Megtekinthető az alábbi linken: http://rtl.hu/rtlklub/brandmania/brandmania-2017-03-30

Videók